دوره آموزشی خبرنویسی ویژه کارشناسان روابط عمومی ستاد اقامه نماز برگزار شد
کد خبر: 3979118
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

دوره آموزشی خبرنویسی ویژه کارشناسان روابط عمومی ستاد اقامه نماز برگزار شد

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز کشور، گفت: در راستای اهمیت اطلاع‌رسانی و انتشار اخبار و فعالیت‌های حوزه نماز در سطح کشور، دوره آموزشی آشنایی با خبر و اصول خبرنویسی ویژه کارشناسان روابط عمومی ستاد اقامه نماز برگزار شد.

به گزارش ایکنا، حامد صالحی، مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز، اظهار کرد: دوره آموزشی خبرنویسی با عنوان «آشنایی با خبر و اصول خبرنویسی» با همکاری مرکز آموزش سازمان قرآنی دانشگاهيان کشور وابسته به جهاددانشگاهی و خبرگزاری ایکنا در بستر مجازی برگزار شد. 

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور گفت: این دوره خبرنویسی به ‌منظور آشنایی مسئولین و کارشناسان روابط عمومی ستادهای اقامه نماز سراسر کشور با اصول خبرنویسی و ارزش‌های خبری، مصاحبه خبری و... طی چهار جلسه برگزار شد.

وی در ادامه افزود: در این جلسات آشنایی با اصول خبرنویسی، آشنایی با خبر و مفاهیم اساسی، معرفی ارزش‌‌ها و عناصر خبری، عوامل مؤثر بر نشر و تولید خبر، مصاحبه و... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

صالحی تصریح کرد: همچنین آموزش‌های لازم در خصوص آشنایی با سبک‌های مختلف خبرنویسی، انواع لید و تیتر و قواعد آن به همراه نکات ضروری در نگارش لید و تیتر داده شد و در ادامه به نکات مورد نیاز در اخلاق حرفه‌ای و درست‌نویسی در اخبار و گزارش‌ها پرداخته شد. 

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز بیان کرد: کارشناسان روابط عمومی در پایان دوره تمرین‌های مرتبط را در دوره مجازی به اشتراک گذاشته و نکات مورد توجه درباره تهیه خبر خوب و کامل تبادل نظر شد. 

صالحی در پایان با اشاره به آزمون پایان دوره گفت: به کارشناسان حاضر در جلسه پس از  شرکت‌ در آزمون و تأیید نهایی گواهی شرکت در دوره اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha