درخشش ۲۰۰ مددجو و فعال قرآنی ایلام در سطح کشور
کد خبر: 3979536
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

درخشش ۲۰۰ مددجو و فعال قرآنی ایلام در سطح کشور

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از درخشش ۲۰۰ مددجود و فعال قرآنی در سطح کشور خبر داد.

درخشش ۲۰۰ مددجو و فعال قرآنی ایلام در سطح کشور

به گزارش ایکنا از ایلام، «قنبر موسی‌نژاد» در مراسم تجلیل از ۴۸ نفر از خادمین و نخبگان قرآنی مددجوی کمیته امداد استان اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۱۳۰۰ فعال و نخبه قرآنی مورد حمایت کمیته امداد استان در جشنواره های قرآنی کشوری حضور پیدا کردند که از این تعداد بیش از ۲۰۰ نفر آنان آثارشان در جشنواره کشوری باران وحی پذیرفته شدند و ۲ حائز رتبه برتر کشوری شدند.
وی با بیان اینکه ۷ هزار و ۷۰۰ مددجو از برنامه ها و خدمات قرآنی و فرهنگی کمیته امداد ایلام برخوردار هستند، افزود: از این تعداد ۱۷۲ نفر آنان حافظ قرآن و بیش از ۴۰۰ نفر آنان نیز قاری قرآن هستند، ضمن اینکه سال گذشته ۴۸۰ طرح خانگی قرآنی برای این مددجویان اجراء شده است.
موسی‌نژاد آموزش مسائل دینی و قرآنی به خانواده های مددجو را یکی از برنامه های اصلی کمیته امداد برشمرد و گفت: هم اکنون ۸۰۰ زن سرپرست خانوار از برنامه های قرآنی کمیته امداد بهره مند هستند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین «رستمی» ، مسئول دارالقرآن استان ایلام نیز در این مراسم اظهار کرد: کمیته امداد در بین دستگاههای گوناگون این استان در زمینه ترویج فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی همواره پیشتاز بوده است و در تمام طول سال برای خانواده های مددجو برنامه های فرهنگی و قرآنی دارد.
وی افزود: ترویج برنامه های فرهنگی و قرآنی در بین خانواده های مددجوی علاوه بر اینده سازی این قشر ، نقش مهمی در سالم سازی جامعه خواهد داشت.
در ادامه این مراسم که با اجرای برنامه‌های گوناگون قرآنی نیز همراه بود از ۴۸ نفر از فعالان،حافظان و نخبگان قرآنی مورد حمایت کمیته امداد استان ایلام تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha