نخستین جشنواره بین‌المللی «دل‌گویه‌های رضوی» فراخوان داد
کد خبر: 3980068
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

نخستین جشنواره بین‌المللی «دل‌گویه‌های رضوی» فراخوان داد

بنیاد بین‌المللی فرهنگی امام رضا(ع) با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای برگزاری نخستین جشنواره «دل‌گویه‌های رضوی» فراخوان داد.

به گزارش ایکنا، این جشنواره با همکاری رایزنان فرهنگی ایران در خارج از کشور به زبان‌های بومی و رسمی کشورها در فضای مجازی برگزار می‌شود.

بنا به اعلام خانه فرهنگ(رایزنی فرهنگی) ایران در وین، محور جشنواره «دل‌گویه‌ای با امام رضا(ع)» است که در قالب «گفت‌و‌گو با امام رضا(ع)» و «آرزوی زیارت امام رضا(ع)» برگزار می‌شود و آثار ارسالی با دو معیار غنای محتوایی و ارزیابی فنی بررسی و ارزیابی خواهند شد.

آثار ارسالی باید در قالب یک ویدئوی حداکثر سه دقیقه‌ای با موبایل تهیه شود و دوربین موبایل به صورت افقی و ثابت قرار بگیرد. همچنین گوینده دل‌گویه در مقابل دوربین موبایل به گفت‌و‌گو یا ذکر آرزوی خود بپردازد.

ویدئوی ارسالی باید با حجم حداکثر 20 مگابایت با فرمت «MP4» و با کیفیت مناسب با ذکر مشخصات در سامانه «http://portal.shamstoos.ir/en/intl» بارگذاری شود و مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار 31 تیرماه 1400 برابر با 22 ژوئیه 2021 اعلام شده است.

زمان مراسم اختتامیه از طریق رایزنی‌های فرهنگی ایران در کشورهای مختلف متعاقباً اطلاع‌رسانی و در پایان به هشت نفر از برگزیدگان لوح تقدیر و اثر هنری نفیس با موضوع امام رضا(ع) اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha