آزمون بازپذیری حوزه علمیه خواهران بندرعباس برگزار شد
کد خبر: 3980413
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴

آزمون بازپذیری حوزه علمیه خواهران بندرعباس برگزار شد

معاون آموزشی مدرسه علمیه الزهرا(س) از برگزاری آزمون بازپذیری ویژه مقطع عمومی به‌صورت حضوری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این مدرسه خبر داد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی حوزه‌های علمیه استان، زبیده زینلی تختی، معاون آموزشی مدرسه علمیه الزهرا(س)، ششم تیرماه، اظهار کرد: آزمون بازپذیری مدرسه علمیه الزهرا(س) بندرعباس با شرکت ۲۴ داوطلب با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این مدرسه برگزار شد.

وی تصریح کرد: ثبت‌نام بازپذیری از بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شد و داوطلبان با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران اقدام به ثبت‌نام کردند. زمان اعلام نتایج آزمون کتبی ۱۹ تیرماه جاری خواهد بود و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به وبگاه پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در تاریخ اعلام شده از روند پذیرش خود اطلاع پیدا کنند و در صورت کسب امتیاز در این مرحله، برای مصاحبه دعوت خواهند شد.

معاون آموزشی مدرسه علمیه الزهرا(س) بندرعباس یادآور شد: بازه زمانی مصاحبه از ۲۱ تا ۳۱ تیرماه جاری خواهد بود و نتایج نهایی سوم مردادماه سال جاری اعلام می‌شود. ۳۳ داوطلب در سایت پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران ثبت‌نام و از این تعداد ۲۴ متقاضی در آزمون شرکت کردند.

انتهای پیام
captcha