شهید آیت‌الله بهشتی معمار دستگاه قضایی بود
کد خبر: 3980690
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

شهید آیت‌الله بهشتی معمار دستگاه قضایی بود

امام جمعه زرند قانون اساسی جمهوری اسلامی با رهبریت ولی‌فقیه را بهترین و اساسی‌ترین قانون دنیا دانست و گفت: آیت‌الله شهید بهشتی با علم، تخصص، تقوا در گفتار و عمل معمار دستگاه قضایی بود.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌السلام ابراهیمی، امام جمعه زرند، روز گذشته هفتم تیرماه در جلسه شورای اداری شهرستان که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر به‌مناسبت هفته قوه‌ قضائیه برگزار شد؛ با تبریک و تسلیت شهید آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران با وفایش، بیان کرد: امام جواد(ع ) رمز محبوبت در جامعه را در سه چیز بیان می‌کنند: اول انصاف در معاشرت که اشخاص حق خود و دیگران را ادا کنند و دنبال منفعت طلبی و سود جویی نباشد. دوم اینکه با تمام توان گره‌گشایی از  مشکلات مردم داشته باشند و سوم، داشتن قلب سلیم و دین دار است لذا، انصاف در رفتار و گره‌گشایی از مردم و داشتن قلب سلیم رمز موفقیت و جلب محبوبیت در بین مردم و رضایت خداوند است.

 ابراهیمی با تبریک هفته قوه قضائیه و قدردانی از زحمات دستگاه قضا در شهرستان زرند، تصریح کرد: آیت‌الله شهید بهشتی با علم، تخصص، تقوا در گفتار و عمل معمار دستگاه قضایی بود.

ابراهیمی با اشاره به قانون اساسی کشور بیان کرد: قانون اساسی جمهوری اسلامی با رهبریت ولی فقیه، بهترین و اساسی‌ترین قانون دنیا است. که در هیچ کشوری این گونه قانون اساسی و رهبریت ولایت فقیه را نداریم.

امام جمعه زرند بیان کرد: شهید بهشتی در تصویب اصل قانون 110 (رهبری فقیه عادل) در مقابل حزب  ملی گرا و بنی صدر که قائل به بحث آزاد بودند با تمام توان و تخصص کامل ایستاد و رهبری ولایت فقیه را ثابت کرد و در حقیقت این اصل 110 را مدیون رشادت‌ها و رهنمودهای شهید بهشتی هستیم .

ابراهیمی با نگاهی به حضور بصیرتی مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، تاکید کرد: علیرغم بمباران تبلیغاتی(رأی ندادن) توسط دشمنان خارجی و منافقان داخلی و اشخاص بی‌بصیرت، مردم ولایتمدار کشور با حضور حداکثری و حماسی خود در انتخابات، نه محکمی به استکبار جهانی و یاوگویان داخلی گفتند و حمایت همه جانبه خود از جمهوری اسلامی با رهبریت ولی فقیه را به دنیا ثابت کردند.

ابراهیمی با اشاره به تبلیغات سوء منافقان علیه شهید بهشتی، بیان کرد: همه‌ مردم، مدیران و مسئولان باید بدانند منافقین داخلی و دشمنان خارجی در هر زمانی دنبال تهمت و افتراء و جوسازی بر علیه شخصیت‌های تأثیر گذار کشور هستند و ما باید با بصیرت شخصیت‌های تأثیر گذار جامعه را حفظ کنیم تا جمهوری اسلامی با بصیرت مردم ولایتمدار و پیشرفت روز افزون در 40 سال دوم، اسلام ناب محمدی  را به دنیا معرفی کند.

انتهای پیام
captcha