بنیاد برکت ۲۰۰ طرح اشتغال‌زایی در روستاهای آذربایجان غربی اجرا می‌کند
کد خبر: 3982780
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳

بنیاد برکت ۲۰۰ طرح اشتغال‌زایی در روستاهای آذربایجان غربی اجرا می‌کند

معاون توسعه و اشتغال بنیاد برکت آذربایجان غربی گفت: با هدف محرومیت‌زدایی بنیاد برکت اقدام به اجرای ۲۰۰ طرح اشتغال‌زایی در روستاهای آذربایجان‌ غربی می‌کند.

ارسالی| بنیاد برکت ۲۰۰ طرح اشتغال‌زایی در روستاهای آذربایجان غربی اجرا می‌کندعلی انوری، معاون توسعه و اشتغال بنیاد برکت آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی اظهار کرد: با هدف محرومیت‌زدایی بنیاد برکت اقدام به اجرای ۲۰۰ طرح اشتغال‌زایی در روستاهای آذربایجان‌ غربی می‌کند که این طرح‌ها برای دومین سال پیاپی در استان اجرا می‌شود.

وی افزود: در مرحله نخست ۲۰ روستای هدف در سلماس و ۲۰ روستای هدف در چایپاره شناسایی شده است که برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در این روستاها ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه و اشتغال بنیاد برکت آذربایجان غربی ادامه داد: در سال گذشته نیز ۳۰۰ طرح اشتغال‌زایی در سطح استان اجرا که این طرح‌ها در شهرستان‌های شمالی استان از جمله ماکو، پلدشت و شوط عملیاتی شد.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری انجام شده برای این طرح‌ها در مجموع برابر با یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال بود که با بهره‌برداری از آن برای بیش از سه هزار نفر در این شهرستان‌ها اشتغال ایجاد شد.

انوری خاطرنشان کرد: بنیاد برکت با جدیت پیگیر اجرای طرح‌های خود است که برای این منظور کمیته نظارت بر طرح‌های اشتغال پایدار روستایی تشکیل شده به صورت هفتگی باز طرح‌ها بازدی کرده و اقدام به تهیه گزارش می‌کند.

انتهای پیام
captcha