کد خبر: 3983178
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

مهار آتش‌سوزی «نارک موسی» بسیج عمومی را می‌طلبد

فرماندار گچساران با بیان اینکه مهار آتش سوزی جنگل‌های نارک موسی گچساران بسیج عمومی را می‌طلبد، افزود: تعدادی نیروی جدید با بالگرد به محل آتش سوزی اعزام شده‌اند، اما درخواست اعزام سریع نیروهای تخصصی اطفای حریق به محل را داریم.

مهار آتش‌سوزی نارک موسی بسیج عمومی را می‌طلبد

علیرضا اتابک، فرماندار شهرستان گچساران در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، اظهار کرد: علی رغم تلاش‌های فراوان برای مهار آتش سوزی که از پنج‌شنبه شب شروع شده هنوز به دلیل صعب العبور بودن منطقه نتوانسته‌ایم آتش سوزی را مهار کنیم.

وی تاکید کرد: به علت وزش باد شدید مهار آتش سوزی به کندی پیش می‌رود که دست یاری مردم و هم مسئولان را  برای مهار آتش سوزی می‌فشاریم.

فرماندار شهرستان گچساران بیان کرد: تعدادی نیروی جدید با بالگرد به محل آتش سوزی اعزام شده‌اند، اما نیازمند کمک‌های بیشتری هستیم.

غلام‌حسین حکمتیان، مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد نیز تصریح کرد: کوه نارک موسی گچساران همچنان با خیل عظیمی از آتش درحال سوختن است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر بالای 100 نیرو متشکل از نیروهای منابع طبیعی، فرمانداری گچساران، سبز جامگان و نیروهای مردمی در کوه نارک موسی جهت مهار و خاموش کردن آتش درکوه صعب‌العبور نارک موسی حضور دارند که امیدواریم با بسیج مردمی هر چه سریع‌تر این آتش سوزی خاموش شود.

انتهای پیام
captcha