۱۱ محله کردستان به مهرواره ملی «محله همدل» راه‌ یافتند
کد خبر: 3983556
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰

۱۱ محله کردستان به مهرواره ملی «محله همدل» راه‌ یافتند

راهیار بنیاد هدایت کردستان با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی «محله همدل» در استان کردستان گفت: ۱۱ محله به مرحله دوم استانی طرح محله همدل راه یافتند که پنج محله از این تعداد با لحاظ شاخص‌های ارزیابی به عنوان طرح برتر استانی انتخاب شدند.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام ابراهیم رحمان‌پوریان، راهیار بنیاد هدایت کردستان در کمیته ارزیابی استانی مهرواره محله همدل اظهار کرد: طرح مهرواره محله همدل با هدف نشاط و امید و بهره بردن از ظرفیت مردم در راستای حل مسائل و دغدغه‌های محل خود از اول ماه مبارک‌رمضان شروع شد.

وی افزود: این مهرواره مورد استقبال مردم در محلات مختلف شهرهای کردستان قرار گرفت که ۵۲۱ محله در این مهرواره از استان کردستان ثبت نام کردند.

راهیار بنیاد هدایت کردستان بیان کرد: اجرای این طرح در محلات استان با استفاده از ظرفیت‌های مختلف مردمی برای ایجاد همدلی آغاز شد که در مرحله شهرستانی با رای داوران ۱۶ محله انتخاب شدند. در مرحله شهرستانی 16 محله برگزیده، ۷۰ درصد امتیاز خود را از داوران شهرستانی و ۳۰ درصد امتیاز را با رای مردمی کسب کردند. ۱۱ محله به مرحله دوم استانی راه پیدا کردند و با تشکیل کمیته انتخاب استانی پنج محله از این تعداد با لحاظ شاخص‌های ارزیابی بعنوان طرح برتر استانی انتخاب شدند.

وی یادآور شد: این محلات برتر استانی باید برای جذب آرای مردمی باهم رقابت کنند که در نهایت با رای مردمی محله برتر استانی به مرحله کشوری راه پیدا خواهد کرد و مرحله نهایی و انتخاب محلات برتر در سطح کشور تا عید غدیر به اتمام خواهد رسید.

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز در این نشست با تقدیر از همراهی مردم در استقبال از طرح مهرواره محله همدل اظهار کرد: ۵۲۱ محله از استان کردستان در این طرح مشارکت کردند که بیانگر احساس مسئولیت مردم در حل مشکلات محله خودشان است.

وی با اشاره به اینکه برگزیدگان این طرح مورد تجلیل قرار می‌گیرند، یادآور شد: این طرح ملی است و برگزیدگان مراحل شهرستانی، استانی و کشوری جداگانه تقدیر خواهند شد.

انتهای پیام
captcha