پیام تسلیت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پی درگذشت کارشناس قرآنی
کد خبر: 3983754
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵

پیام تسلیت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پی درگذشت کارشناس قرآنی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه در پی درگذشت کارشناس قرآن و عترت این دانشگاه پیام تسلیتی صادر کرده‌اند.

پیام تسلیت رئیس دانشگاه آزاد در پی درگذشت کارشناس قرآنی

به گزارش ایکنا، «طالب خالصی» کارشناس اداره قرآن و عترت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، دار فانی را وداع گفت. وی که از مادحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت نیز بود در برگزاری مسابقات قرآن در این دانشگاه نقش بسزایی داشت.

بر همین اساس محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمد شریفانی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه پیام‌های تسلیت جداگانه‌ای صادر کردند.

در متن پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شادروان طالب خالصی
سلام علیکم

درگذشت همکار ارجمند جناب آقای «طالب خالصی» از کارکنان دلسوز و خدوم سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی موجب تأسف و تألم گردید.

اینجانب، این ضایعه را به شما و همکاران ایشان تسلیت گفته و از خداوند سبحان برای آن مرحوم، غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز صبر جزیل و سلامتی مسئلت دارم.

پیام تسلیت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پی درگذشت کارشناس قرآنی

به گزارش ایکنا، در متن پیام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی نیز آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

مصیبت درگذشت نابهنگام برادر عزیزمان مرحوم مغفور جناب آقای طالب خالصی کارشناس محترم اداره قرآن و عترت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، موجب تاسف و تألم شد. ایشان که مزین به حسن اخلاق بودند، عمر خود را در خدمت قرآن و عترت گذاشتند، امید که در آن دنیا اهل بیت(ع) دستگیرشان باشد.

این ضایعه مولمه را به خانواده محترم ایشان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی تسلیت عرض کرده و از خداوند رحمان و غفار برای آن مرحوم مغفور، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان محترم صبر و سلامت آرزومندیم.

انتهای پیام
captcha