راهنمای کیسه‌های کاغذی قهوه‌ای: ساک دستی کرافت چگونه ساخته می‌شوند؟
کد خبر: 3985758
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹

راهنمای کیسه‌های کاغذی قهوه‌ای: ساک دستی کرافت چگونه ساخته می‌شوند؟

با ظهور انواع مختلف ساک دستی در اواسط تا اواخر دهه 1800 در ایالات متحده، انقلابی در زمینه بسته‌بندی کالا برپا شد. در این راهنما، نگاهی می‌اندازیم به نبوغ و سادگی این محصولات بسته‌بندی روزمره و به شما نشان می‌دهیم که چگونه می‌توان آنها را برای همه چیز استفاده کرد.

یک فناوری را تصور کنید که بتواند انقلابی در بسته‌بندی و تحویل کالا برپا کند. این فناوری می‌تواند از خرید شما محافظت کند و همچنین می‌تواند دارای مارک تجاری و سایر اطلاعات باشد. با ظهور انواع مختلف ساک دستی در اواسط تا اواخر دهه 1800 در ایالات متحده، انقلابی در زمینه بسته‌بندی کالا برپا شد.

اما ساک های دستی کاغذی یا گلاسه چگونه ساخته می‌شوند، از چه چیزهایی ساخته می‌شوند و برای چه مواردی استفاده می‌شوند؟ در این راهنما، نگاهی می‌اندازیم به نبوغ و سادگی این محصولات بسته‌بندی روزمره و به شما نشان می‌دهیم که چگونه می‌توان آنها را برای همه چیز استفاده کرد. از ساک دستی هم در فروشگاه برای حمل محصولات مختلف مورد استفاده قرار میگیرند و هم به عنوان یک ابزار تبلیغاتی نیز برای شرکت ها مورد استفاده قرار میگیرد.

 

چه کسی کیسه کاغذی را ابداع کرد؟

در حالی که مخترع کیسه کاغذی یا ساک دستی مشخص نیست، اما طراحیِ کف مربعی کیسه به نام لوتر چایلدز کرول از ماساچوست ثبت شده است.

 

ساک دستی کرافت چه زمانی اختراع شد؟

در حالی که کیسه‌ی کف صافِ کرول در دهه 1870 ظاهر شد، فرانسیس وول که یک معلم مدرسه در آمریکا بود اولین دستگاه تولید این کیسه‌ها را در اوایل دهه 1850 اختراع کرد. وول و برادرش دستگاه را به ثبت رساندند و شرکت كیسه‌های كاغذی را تاسیس كردند.

در حال تکمیل/ راهنمای کیسه‌های کاغذی قهوه‌ای: ساک دستی کرافت چگونه ساخته می‌شوند؟

ساک های دستی کرافت چگونه تولید می‌شوند؟

ساک دستی کرافت از خمیر کاغذ تولید می‌شوند که به شکل ورقه‌های مسطح یا رول‌های کاغذی درمی‌آید. این رول‌های کاغذی در ابعاد مناسب بریده می‌شوند، یعنی دو برابرِ ارتفاع مورد نیاز کیسه. سپس این ورقه‌های برش خورده تا می‌شوند و دو طرفِ باز و موازی به هم چسبانده می‌شوند. می‌توان این کار را با فشار دادنِ دو طرفِ چسب‌ها به هم یا گرم کردن و فشرده‌سازی آنها انجام داد.

با این کار یک کیسه‌ی کف تختِ ساده و کاغذی ساخته می‌شود.

برای ساختن طرح پیچیده‌تری از یک کیسه‌ی کف تخت، فرآیند مشابهی دنبال می‌شود. کف کیسه باید به طور پیچیده‌تر تا بخورد به طوری که وقتی کیسه ساخته شد به شکل مربعی یا مستطیلی می‌باشد و یک سرِ آن باز است.

برای کیسه‌های دسته‌دار، دسته‌های کاغذیِ جداگانه با استفاده از چسب چسبانده می‌شوند.

 

کیسه‌های کاغذی از چه چیزی ساخته می‌شوند؟

این سوال که کیسه‌های کاغذی از چه چیزی ساخته می‌شوند، جواب کاملا مشخص است: پاسخ «کاغذ» است. اما طرح‌ها و سبک‌های مختلفی وجود دارد که با توجه به کاربردِ کیسه، از کاغذهای مختلفی ساخته می‌شوند.

کیسه‌های قهوه‌ای استاندارد از کاغذ کرافت ساخته می‌شوند، اما می‌توان آنها را از انواع مختلفی از کاغذها و در هر رنگی تهیه کرد.

کیسه‌های کرافت را می‌توان از کاغذهای چند لایه نیز تهیه کرد. داخل این نوع کیسه یک پوشش پلاستیکی وجود دارد تا از کیسه در برابر رطوبت کالاهای موجود در آن محافظت کند یا رطوبت را از بین ببرد.

کیسه‌های ساخته شده از کاغذ کرافت نیز می‌توانند در هر رنگ و هر وزنی از کاغذ کرافت طراحی شوند. این کیسه‌ها معمولاً از کاغذ 60 گرمی تولید می‌شوند و طیف گسترده‌ای از سایز هستند.

ساک‌های هدیه‌ی کاغذ کرافت محکمتر از کاغذ 90 گرمی ساخته می‌شوند و می‌توانند رنگی، یا قهوه‌ای - یا به سبک خال خالی – باشند.

همانند سایر کاغذها، می‌توان این کیسه‌ها را از کاغذ بازیافتی و کاغذ کرافت بازیافتی نیز تهیه کرد. این کیسه‌ها یک روش خوب، محکم و سازگار با محیط زیست را برای بسته‌بندی کالاها، هدایا و موارد دیگر ارائه می‌دهند. به طور معمول، این کیسه‌ها از کاغذ کرافت بازیافتی قوی 110 گرمی ساخته می‌شوند.

 

چرا باید از کیسه‌های کاغذی استفاده کنیم؟

از کیسه‌های کاغذی می‌توان برای موارد بسیاری استفاده کرد. کیسه‌های ساخته شده از کاغذ ارزان هستند، استفاده از آنها آسان است و روشی پایدار برای ذخیره و تحویل انواع وسایل ارائه می‌دهند - به شرطی که این وسایل خیس یا واقعاً سنگین نباشند.

نحوه اندازه‌گیری کیسه کاغذی ساده است: ارتفاع، عرض و عمق آن را اندازه بگیرید - اینها را با هم ضرب کنید تا حجم آن به دست آید.

مقدار گنجایش یک کیسه کاغذی به اندازه‌ی آن بستگی دارد. این کیسه‌های دستی در انواع مختلفی تهیه می‌شوند، از کیسه‌های کوچک در ابعاد 200x300x100 mm گرفته تا کیسه‌های بزرگتر در ابعاد 450x800x290 mm.

مقدار وزنی که یک کیسه کاغذی می‌تواند تحمل کند نیز مجدداً به اندازه و قدرت کاغذِ استفاده شده بستگی دارد. کیسه‌های کوچک ساخته شده از کاغذ کرافت 70 گرمی تا 4 کیلوگرم وزن را تحمل می‌کنند، در حالی که بزرگترین کیسه‌های کاغذی ساخته شده از کاغذ 90 گرمی می‌توانند ده برابر این وزن را تحمل کنند و مقاومت آنها در برابر شکست 40 کیلوگرم است.

در این بین، تعداد بیشماری کیسه موجود است که هر کدام می‌توانند 40 کیلوگرم وزن یا کمتر را تحمل کنند. برای مشاهده‌ی طیف گسترده‌ای از اندازه‌های موجود و نقاط قوت نسبی آنها، نمودار زیر را ملاحظه کنید.

برای مشاوره بیشتر در مورد بسته‌بندی کاغذی، کارشناسان بسته‌بندی ما اینجا هستند تا به شما کمک کنند راه‌حل‌های مناسب را بیابید و می‌توانند سفارش شما را روز آینده برایتان ارسال کنند. نگران نباشید، از طریق شماره ۰۲۱۲۸۴۲۱۹۹۵ با ما تماس بگیرید یا به سایت چاپ بازار مراجعه نماپید.

انتهای پیام
captcha