تشریح اقدامات نهضت قرآنی کارکنان و خانواده‌های آجا
کد خبر: 3986158
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

تشریح اقدامات نهضت قرآنی کارکنان و خانواده‌های آجا

در نشست رؤسای مراکز قرآن ادارات تابعه سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش با حجت‌الاسلام حسنی، آخرین اقدامات پیرامون نهضت حفظ قرآن ویژه کارکنان پایور و خانواده‌های آجا تشریح شد.

به گزارش ایکنا، نشستی با حضور حجت‌الاسلام عباس محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش با رؤسای مراکز قرآن ادارات تابعه سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش، صبح امروز، سوم مردادماه با هدف ارائه گزارش از آخرین اقدامات پیرامون نهضت حفظ قرآن ویژه کارکنان پایور و خانواده‌های آجا از سوی مسئولان مراکز قرآن، عترت و نماز ادارات تابعه برگزار شد.

در این نشست رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش با اشاره به اهمیت نهضت حفظ قرآن بین کارکنان و خانواده‌های آجا، گفت: برای تحقق دِین خود به قرآن، باید با یک حرکت مدون و برنامه‌ریزی شده و دقیق، تلاش کنیم تا هر فرد ارتشی مجهز به سلاح و قرآن برای دفاع از منافع ملی باشد و با استناد به آیات قرآن کریم به جهاد فی سبیل الله بپردازد.

وی تصریح کرد: باید کاری کنیم که خانواده ارتش اعم از کارکنان وظیفه، پایور، همسران و فرزندان از سفره کلام وحی، این مائده آسمانی بهره‌مند شوند. استقبال کارکنان و خانواده‌ها از برنامه‌های نظام‌مند قرآنی در ارتش نشان می‌دهد که ارتش ما امروز، یک ارتش قرآن‌محور است به شرطی که ما در سازمان عقیدتی ـ سیاسی بتوانیم آنها را به اقیانوس معارف بیکران قرآن کریم وصل کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی با تأکید بر تلاش دوچندان در اجرای برنامه‌های قرآنی بیان کرد: ما امروز باید در سایه قرآن، با تلاش شبانه‌روزی و به دور از کارهای حاشیه‌ای، نهضت حفظ قرآن را به صورت مدون، در سطح آجا، اجرایی کنیم.

یادآور می‌شود، در این نشست، مسئولان قرآنی ادارات پنج‌گانه ارتش (نیروی زمینی، دریایی، هوایی، پدافند هوایی و ستاد آجا) از تحقق تربیت 28 هزار حافظ قرآن در ارتش تا پایان سال 1400خبر دادند.

انتهای پیام
captcha