حمایت از مادران و نوزادان مناطق محروم در پویش «عیدی به عشق مولا»
کد خبر: 3986385
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

حمایت از مادران و نوزادان مناطق محروم در پویش «عیدی به عشق مولا»

پویش عیدی به عشق مولا با هدف تأمین بسته حمایتی مادر و نوزاد در مناطق محروم برگزار می‌شود.

برگزاری پویش عیدی به عشق مولا برای حمایت از مادر و نوزاد در مناطق محروم

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، روح‌الله عبدالهی، مدیر روابط عمومی این اداره کل اعلام کرد: در ایام دهه ولایت و عید سعید غدیر خم این اداره‌کل همچون سال گذشته به برگزاری پویش عیدی به عشق مولا اقدام کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و وضعیت قرمز در سطح استان تهران و همچنین عدم امکان دیدار و تکریم سادات در روز عید سعید غدیرخم، امسال همچون سال گذشته با اجرای پویش عیدی به عشق مولا تلاش خواهیم کرد با جمع‌آوری عیدی سادات و عموم مردم عزیز قدم موثری در جهت تامین بسته حمایتی مادر و نوزاد در مناطق محروم برداریم.

عبدالهی تصریح کرد: در این پویش کمک‌های مردمی در راستای ترویج فرهنگ فرزندآوری به مادران و نوزادان نیازمندی اختصاص می‌یابد که در تامین اقلام مورد نیاز خود دچار مشکل شده‌اند. عموم مردم عزیز و علاقه مندان می‌توانند به عشق مولای متقیان علی (ع) هدایا و عیدی‌های خود را در این ایام ارزشمند، با شماره گیری کد دستوری#۹۹*۴۰۳۰* از طریق خطوط همراه اول و ایرانسل به این امر خداپسندانه اختصاص دهند.

وی در پایان گفت: در پویش سال گذشته، عیدی‌های جمع‌آوری شده به تأمین جهیزیه برای نوعروسان نیازمند مناطق محروم اختصاص یافت که در شب میلاد حضرت علی(ع) تقدیم آنها شد.

انتهای پیام
captcha