رئیس و دبیر هیئت مدیره سازمان دارالقرآن تعیین شد
کد خبر: 3986730
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

رئیس و دبیر هیئت مدیره سازمان دارالقرآن تعیین شد

دومین جلسه هیئت مدیره سازمان دارالقرآن الکریم با حضور اعضای هیئت مدیره این سازمان در شهر قم برگزار شد.

به گزارش ایکنا، پس از برگزاری جلسه هیئت امنای سازمان دارالقرآن الکریم در بیست و نهم آبان 1399 اساسنامه جدید این سازمان به تصویب رسید و در آن علاوه بر حفظ ارکان پیشین، رکن هیئت مدیره نیز به ساختار این سازمان افزوده شد.

در جلسه هیئت امنای سازمان دارالقرآن الکریم به تاریخ 22 تیرماه سال جاری، حسین اسدی، مشاور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی، حجج اسلام مهدی اخوان‌صباغ، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، رضا عزت‌زمانی، معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی، حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی و سیدمصطفی حسینی با رأی اکثریت تا پایان سال ۱۴۰۰ به عنوان هیئت مدیره این سازمان انتخاب شدند.

از زمان انتخاب هیئت مدیره تاکنون دو جلسه در شهر مقدس قم و با حضور اعضا برگزار شد.

در جلسه اول با رأی اکثریت اعضا، حسین اسدی به عنوان رئیس و حجت‌الاسلام اخوان صباغ به عنوان دبیر هیئت مدیره سازمان دارالقرآن الکریم انتخاب شدند.

در این جلسه بررسی و مرور اساسنامه سازمان دارالقرآن الکریم به عنوان اولین دستور کار هیئت مورد بررسی و بازبینی مجدد قرار گرفت. همچنین در جلسه دوم، اعضا ضمن تاکید بر هم‌افزایی و فرصت حضور اعضا با تکیه بر خرد جمعی برای تقویت برنامه‌ها و تحول در حرکت عمیق قرآنی، آیین‌نامه‌های معاملاتی و مالی و ساختار تشکیلاتی این سازمان را مورد بررسی قرار داده و به جمع‌بندی اولیه رسیدند.

یادآوری می‌شود، اعضای هیئت مدیره سازمان دارالقرآن الکریم پشتیبان برنامه‌ریزی، نظارت و راهبری این سازمان هستند.

انتهای پیام
captcha