بهره‌برداری از ۲۷ واحد مسکونی مددجویی در اشنویه
کد خبر: 3987138
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸

بهره‌برداری از ۲۷ واحد مسکونی مددجویی در اشنویه

معاون هماهنگ‌کننده سپاه اشنویه گفت: از سال ۹۸ تاکنون ۲۷ واحد مسکونی مددجویی در اشنویه ساخته شده است که آخرین مورد آن امروز در روستای گندویلا به بهره‌برداری رسید.

ارسالی| بهره‌برداری از ۲۷ واحد مسکونی مددجویی در اشنویهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مراسم افتتاح یک باب واحد مسکونی مددجویی در اشنویه با حضور سرهنگ آیدین ولی‌زاده، معاون هماهنگ‌کننده سپاه اشنویه و تعدادی دیگر از مسئولان ۶ مردادماه برگزار شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه اشنویه در این مراسم اظهار کرد: از سال ۹۸، سپاه به همراه بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) اشنویه اقدام به ساخت واحدهای مسکونی مددجویی در این شهرستان کرده است.

سرهنگ آیدین ولی‌زاده افزود: از سال ۹۸ تاکنون ۲۷ واحد مسکونی مددجویی در اشنویه ساخته شده است که آخرین مورد آن امروز در روستای گندویلا به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: اعتبار هزینه شده برای این واحدها تاکنون برابر با ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده که با هدف محرومیت‌زدایی و حمایت از نیازمندان و معلولان این شهرستان انجام شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه اشنویه عنوان کرد: علاوه بر احداث واحدهای مسکونی مددجویی در این شهرستان از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) ۳۰ میلیارد ریال را برای توسعه طرح‌های کشاورزی، آموزشی و آب‌رسانی در اشنویه هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در آخرین اقدام نیز ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی ۹۰۰ میلیون ریال به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت در اشنویه توزیع شد.

انتهای پیام
captcha