پذیرش دانشجو از سوی مؤسسات قرآنی خوزستان امکان‌پذیر شد
کد خبر: 3988492
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳

پذیرش دانشجو از سوی مؤسسات قرآنی خوزستان امکان‌پذیر شد

مدیرعامل اتحادیه قرآنی خوزستان با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه غیرانتفاعی امیرالمؤمنین(ع) منعقد کرده‌ایم، گفت: طبق آن، مدیران مؤسسات در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو جذب و مدرک از سوی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) صادر می‌شود.

سیده‌مریم موسوی‌زاده، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا، بیان کرد: پیگیر بیمه‌ فعالان قرآنی هستیم و دوره تربیت معلم حفظ قرآن را نیز برای 50 نفر از افرادی که حافظ بیش از 10 جزء هستند، از هفته آینده برگزار می‌‌کنیم.

وی افزود: با یکی از خیران در اصفهان رایزنی داشتیم و 350 هزار ماسک برای مؤسسات قرآنی خوزستان تحویل گرفته شد که در سطح استان بین مؤسسات و نهادها توزیع کردیم؛ به هر مؤسسه‌ای هزار عدد ماسک در عید غدیر تقدیم شد که آن‌ها نیز بین قرآن‌پژوهانشان توزیع کردند.

موسوی‌زاده با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه غیرانتفاعی امیرالمؤمنین(ع) اهواز منعقد کرده‌ایم، گفت: طبق آن، مدیران مؤسسات ما در شهرستان‌های محل خدمت خود دانشجو جذب و در همان محل مؤسسه تحصیل می‌کنند و سپس آزمون‌ها اخذ و مدرک قبولی از سوی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پذیرش می‌شوند، به رشته‌ها اشاره و اظهار کرد: رشته فقه و حقوق اسلامی، اقتصاد اسلامی، تاریخ اسلام، علوم قرآن و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، فقه و مبانی حقوق اسلامی و ... رشته‌هایی هستند که در آن‌ها دانشجو پذیرش می‌شوند.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی خوزستان در مورد انتخابات اتحادیه این استان نیز بیان کرد: انتخابات اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت خوزستان 24 تیرماه برگزار شد و مدیران 73 مؤسسه شرکت کردند که از این تعداد، بانوان و آقایان حقیقی، حمیداوی، حماوی، عچرش، سیدعلی موسوی، حاجی، علی‌پور، کوثرزاده و موسوی‌زاده به عنوان نفرات اصلی انتخاب شدند و پورکاوه، زنگنه و حیدرنژاد نیز به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند. در جلسه هیئت مدیره، فاطمه حقیقی به‌عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب شد و اینجانب نیز مجدد به عنوان مدیرعامل انتخاب شدم.

انتهای پیام
captcha