شهید عاشوری، فردی خوش فکر و دلسوز اجتماع بوده است
کد خبر: 3990266
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
مدیر حوزه علمیه برادران استان بوشهر:

شهید عاشوری، فردی خوش فکر و دلسوز اجتماع بوده است

مدیر حوزه علمیه برادران استان بوشهر اظهار کرد: شهید عاشوری فکر روشنی داشت و همواره سعی می‌کرد جامعه را در مسیر صحیح هدایت و همراهی کند.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام رضا خدری، مدیر حوزه علمیه برادران استان بوشهر و امام جمعه چغادک پیش از ظهر امروز 21 مرداد، در مراسم چهل و سومین سالگرد شهادت حجت‌الاسلام شهید شیخ ابوتراب عاشوری، پرچمدار انقلاب اسلامی در جوار مزار این شهید در چغادک اظهار کرد: شهید عاشوری و دیگر شهدا الگوی خوبی برای مردم به ویژه برای روحانیون در زمینه‌های مختلف هستند.

مدیر حوزه علمیه برادران استان بوشهر با بیان اینکه شهید عاشوری را می‌توان الگوی مناسبی به جهت سیاسی، انقلاب، فرهنگی و مذهبی دانست، گفت: این شهید فکر روشنی داشته است و همواره سعی می‌کرده جامعه را در مسیر صحیح هدایت و همراهی کند.

امام جمعه بخش چغادک افزود: شهید عاشوری حتی در سخنرانی‌های خود به مسائل بهداشت هم اهمیت می‌داد و بر توجه به امر بهداشت و درمان تأکید می‌کرد؛ این در حالی است که معمولاً بیشتر توجه روحانیت در سخنرانی‌ها معطوف به بیان نکات دینی و مذهبی است اما این شخصیت روشنفکر با دید باز به دیگر مسائل جامعه توجه ویژه‌ای داشت.

مدیر حوزه علمیه برادران استان بوشهر با تسلیت ایام ماه محرم و سوگواری اهل بیت(ع) اظهار کرد: مبادا مراسم امام حسین(ع) را به گونه‌ای برگزار کنیم که در چشم دیگران طور دیگری دیده شود و فرصتی را برای سوء استفاده برخی فرصت طلبان مهیا کند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha