شرکت فعالان قرآنی اصفهان در رویداد کارآفرینی قرآن و عترت
کد خبر: 3992846
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱

شرکت فعالان قرآنی اصفهان در رویداد کارآفرینی قرآن و عترت

رویداد کارآفرینی «قرآن و عترت» ویژه فعالان فرهنگی و قرآنی استان اصفهان با محوریت ایده‌ها و فعالیت‌های نوآورانه قرآنی و فرهنگی برگزار می‌شود.

شرکت فعالان قرآنی اصفهان در رویداد کارآفرینی قرآن و عترتبه گزارش ایکنا، رویداد کارآفرینی «قرآن وعترت» ویژه فعالان فرهنگی و قرآنی استان اصفهان با محوریت ایده‌ها و فعالیت‌های نوآورانه قرآنی و فرهنگی برگزار می‌شود.

این رویداد در چهار مرحله برگزار می‌شود، برپایی کارگاه خلاقیت ایده‌پردازی در فعالیت‌های فرهنگی در مرحله اول، انتشار فراخوان ایده‌ها و نوآوری‌ها در قالب ایده شو در مرحله دوم، پذیرش ایده‌های برتر در خانه فناوری‌های فرهنگی در مرحله سوم و فرایند اعتباربخشی مراکز دارای ایده نوآورانه در قالب شرکت خلاق در مرحله چهارم این رویداد صورت می‌پذیرد.

حجت‌الاسلام محمد قطبی، منصور سلطانی‌زاده و نوید ادریس، مدرسان کارگاه‌های خلاقیت ایده‌پردازی در فعالیت‌های فرهنگی خواهند بود.

علاقه‌مندان تا 10 شهریورماه به‌منظور ثبت‌نام در این رویداد کارآفرینی از طریق نشانی اینترنتی www.isfahan.fahma.org مهلت دارند.

این رویداد به همت بنیاد فرهنگی بقیةالله(عج) با همکاری ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد(فهما) استان اصفهان، معاونت قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha