مرکز حفظ مجازی قرآن آقایان در خراسان‌جنوبی راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3993166
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲

مرکز حفظ مجازی قرآن آقایان در خراسان‌جنوبی راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با اشاره به فعالیت مرکز حفظ مجازی بانوان با ۳۴۳ قرآن‌آموز در استان، بیان کرد: پیگیر راه‌اندازی مرکز حفظ مجازی قرآن برای آقایان هستیم.

مرکز حفظ مجازی قرآن برادران در خراسان‌جنوبی راه‌اندازی می‌شودحجت‌الاسلام پرویز بخشی‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: طرح حفظ مجازی قرآن کریم در قالب تیم تخصصی سال‌هاست در استان در حال اجراست و حتی از استان‌های دیگر کشور نیز در این طرح شرکت کرده و می‌توانند به راحتی از هر مکان پیگیر حفظ خود باشند.

وی از شرکت ۳۴۳ قرآن‌آموز بانو در طرح حفظ مجازی قرآن خبر داد و گفت: اکنون این طرح تنها برای بانوان اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه اکنون 343 قرآن‌آموز زیر نظر اساتید به حفظ قرآن مشغول هستند، تصریح کرد: اکنون چهار استاد در مرکز حفظ مجازی قرآن به امر آموزش اشتغال دارند.

بخشی پور با بیان اینکه این آموزش در رشته‌های حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء و حفظ کل قرآن است، تصریح کرد: اساتید هر هفته ارزیابی تلفنی انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه پیگیر راه‌اندازی مرکز حفظ مجازی قرآن برای آقایان هستیم، یادآور شد: تلاش ما بر این است تا بتوانیم ارتقائی در حفظ قرآن حتی با کمترین دسترسی‌ها انجام دهیم.

انتهای پیام
captcha