فعالان صلح در آمریکا خواستار تجمع مقابل کاخ سفید شدند
کد خبر: 3993242
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
هم‌زمان با سفر نفتالی بنت به واشنگتن؛

فعالان صلح در آمریکا خواستار تجمع مقابل کاخ سفید شدند

طرفداران حقوق فلسطین و فعالان صلح در آمریکا از حامیان خود خواستند تا هم‌زمان با دیدار رئیس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در اعتراض به تداوم نقض حقوق فلسطینی‌ها، در میدان «لافایت» جنب کاخ سفید، تجمع کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، این تجمع در اعتراض به اولین سفر بنت به واشنگتن و محکومیت حمایت مستمر و بی قید و شرط ایالات‌متحده از اشغالگران صهیونیست صورت می‌گیرد. 

فعالان حقوق فلسطین خواهان مشارکت گسترده در این تظاهرات شدند تا اعتراض خود را به نقض حقوق فلسطینی‌ها از سوی اسرائیل نشان دهند.

آن‌ها از بایدن نیز خواستند تا دولت اسرائیل را برای توقف نقض حقوق فلسطینی‌ها تحت‌فشار قرار دهد و به منظور اطلاع‌رسانی نیز از هشتک‌های (UnityIntifada #BidenBennettVisit #SanctionIsraelNow #FreePa) در شبکه‌های اجتماعی استفاده کردند.

این فعالان در بیانیه خود تصریح کردند: در زمانی که اسرائیل بر سیاست پاک‌سازی قومی و خشونت علیه فلسطینی‌ها تأکید دارد، بایدن رئیس‌جمهور آمریکا، نفتالی بنت، نخست‌وزیر جدید اسرائیل را به کاخ سفید دعوت کرده است.

آن‌ها در ادامه تشریح کردند که دولت بایدن برای تقویت شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی و همچنین اختصاص میلیاردها دلار کمک‌ نظامی به این رژیم تلاش خواهد کرد.

به گزارش شبکه هفتم عبری، بنت در سفر خود به آمریکا با بایدن و مقامات ارشد آمریکایی درباره پرونده هسته‌ای ایران و سایر مسائل از جمله مسئله فلسطین بحث و گفت‌وگو خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha