اسامی برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف اعلام شد
کد خبر: 3996496
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۲

اسامی برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف اعلام شد

مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف مرکزی، جمعه، 19 شهریور ماه با شرکت 155 متسابق خانم و آقا در 9 رشته قرآنی در امامزاده محمدعابد (ع) برگزار شد که اسامی مقام‌آوران این دوره اعلم شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف مرکزی، جمعه، 19 شهریور ماه با شرکت 155 متسابق خانم و آقا در 9 رشته قرآنی در امامزاده محمدعابد (ع) برگزار شد. اسامی مقام‌آوران این دوره به ترتیب رتبه اول تا سوم از مسابقات اوقاف بدین شرح هستند.

برگزیدگان در بخش بانوان: زینب مهدوی نکو از ساوه، شکوفه صباغی از اراک و مریم دیریشی از اراک در رشته حفظ کل، زینب میرزاخانی از اراک، معصومه گیاهچی اراک و فرشته یوسفی از خنداب در رشته حفظ 5 جزء، شیما مؤمنی از اراک، هانیه قناتی از ساوه و مرضیه پیری از ساوه در رشته حفظ 10 جزء. زهرا اعتصام از اراک، شیما مهرآبادی از اراک و سهیلا حسینجانی از اراک در رشته حفظ 20 جزء. شیما احمدی از اراک، نسترن محمودی از اراک و زهرا گرجی از اراک در رشته قرائت تحقیق. عادله شیخی از اراک، طاهره ملایری از آشتیان و زهرا فرامرزی از شازند در رشته قرائت ترتیل رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

برگزیدگان در بخش برادران: رضا نادی از شازند، مرتضی سعیدی از اراک و مجید رفیعی از ساوه در رشته حفظ کل. سیدمحسن میرعلی اکبری از اراک، محمد آسنجرانی از اراک و حسن یعقوبی از اراک در رشته حفظ 20 جزء. بهرام جهان‌شاهی از خمین، سیدعلی میریحیی از اراک و رضا محسن‌آبادی از اراک در رشته حفظ 10 جزء. ابوالفضل خدنگ از ساوه، هادی آشتیانی از آشتیان و علی صادقی از اراک در رشته اذان. مهیار قاسمی از اراک، حمید باباجانی از اراک و محمد رجبی از محلات در رشته قرائت ترتیل. محمد جلیلیان از ساوه، حمیدرضا طبیبی از ساوه و ابراهیم احمدی از ساوه حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

انتهای پیام
captcha