آغاز ثبت‌نام پیش‌دبستانی قرآنی جوانه‌ها وابسته به مؤسسه کوثر گرگان
کد خبر: 3997108
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵

آغاز ثبت‌نام پیش‌دبستانی قرآنی جوانه‌ها وابسته به مؤسسه کوثر گرگان

پیش‌دبستانی و مهد قرآن جوانه‌ها وابسته به مؤسسه کوثر گرگان برای سال تحصیلی 1400- 1401 قرآن‌آموز خردسال ثبت‌نام می‌کند.

به گزارش ایکنا، ثبت‌نام پیش‌دبستانی و مهد قرآن جوانه‌ها وابسته به مؤسسه کوثر گرگان برای سال تحصیلی جدید ویژه گروه سنی 4 تا 6 سال آغاز شد و تا 10 مهرماه ادامه خواهد داشت.

آموزش حفظ قرآن، مفاهیم، تجوید، خوشنویسی، نقاشی و خلاقیت، قصه‌گویی و آشنایی با قصص انبیا، چرتکه و مهارت‌های زندگی فردی و اجتماعی از جمله سرفصل‌هایی است که در این مقطع با خردسالان کار می‌شود. پیش‌دبستانی و مهد قرآن جوانه‌ها با مجوز رسمی از آموزش و پرورش گرگان فعالیت می‌کند.

بنابر گفته محترم قلی‌پور، مدیر مؤسسه قرآن و عترت کوثر گرگان «ثبت‌نام ترم پاییزه بانوان بزرگسال نیز تا 10 مهرماه ادامه خواهد داشت. در این ترم علاوه بر برپایی دوره‌های آموزش عمومی کلام وحی چون روخوانی، روان‌خوانی، صوت و لحن و تجوید، دوره تخصصی چون آموزش فنون مداحی، مهارت‌آموزی قرائت قرآن، دوره‌های حفظ موضوعی و ترتیبی، دوره تربیت معلم قرآن همراه با آزمون ورودی نیز برگزار خواهد شد.»

یادآور می‌شود، مؤسسه قرآن و عترت کوثر در گرگان، خیابان امام رضا(ع)، کوچه ۶ قرار دارد و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 01732332763-01732320376 تماس بگیرند.

در خبر دیگری از این مؤسسه آمده است، مرحله استانی آزمون حفظ و قرائت قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه 23 شهریورماه ویژه آقایان و 24 شهریورماه ویژه بانوان با همکاری اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گلستان و مؤسسه کوثر و گلستان خضرای گرگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha