تربیت نخبه علمی و انقلابی در مؤسسه فرهنگی ولایت عشق اهواز
کد خبر: 3997395
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲

تربیت نخبه علمی و انقلابی در مؤسسه فرهنگی ولایت عشق اهواز

یازدهمین دوره «تربیت نخبه علمی و انقلابی» از سوی مؤسسه فرهنگی ولایت عشق اهواز ویژه دانش‌آموزان پایه‌های هشتم تا یازدهم برگزار می‌شود.

تربیت نخبه علمی و انقلابی ویژه نوجوانان در موسسه فرهنگی ولایت عشق اهواز (آمــــــاده)

حجت‌الاسلام محمدصادق رستم‌پور، مدیر مؤسسه فرهنگی ولایت عشق اهواز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از برگزاری دوره تابستانه «تربیت نخبه علمی و انقلابی» این مؤسسه خبر داد و گفت: این دوره تابستانه، یازدهمین دوره «تربیت نخبه علمی و انقلابی» مؤسسه و شامل کارگاه‌هایی با عناوین خاص و کلاس‌های تربیتی ویژه دانش آموزان پایه‌های هشتم تا یازدهم است.

وی درباره عناوین کارگاه‌ها گفت: «من و فضای مجازی»، «اعتماد به نفس»، «مهارت‌های دوستی»، «نقش‌های دخترانه»، «مدیریت و هدایت تحصیلی» عناوین این کارگاه‌ها هستند. همچنین با توجه به رشته‌های تحصیلی دانش آموزان، نشست‌های تخصصی چون «نشست با پزشک موفق»، «نشست با داروساز موفق»، «آینده‌نگاری رشته‌ معارف اسلامی و علوم انسانی و...» نیز برای شرکت کنندگان تشکیل می‌شود.

رستم‌پور با بیان اینکه این دوره از شهریور آغاز شد و تا اول مهرماه ادامه خواهد داشت، گفت: کارگاه‌های مؤسسه با توجه به وضعیت شهرستان اهواز از نظر شیوع کرونا، به صورت مجازی یا نیمه حضوری برگزار می‌شود. 

مدیر موسسه فرهنگی ولایت عشق گفت: این مؤسسه علاوه بر این دوره، دوره‌های عمومی‌تری نیز با نام «سبک زندگی دخترانه» برگزار می‌کند که تاکنون سه دوره تشکیل شده و دوره چهارم آن اول مهرماه برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام
captcha