دین و زندگی انتشارات مشاوران آموزش در بانک کتاب بیستک
کد خبر: 3997584
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

دین و زندگی انتشارات مشاوران آموزش در بانک کتاب بیستک

طی پنج سال گذشته حتی یک خط در کنکور و امتحانات نهایی سوالی طرح نشده است که حافظه شما را بسنجد بلکه پشت صحنه هر تست یا سوال امتحانی حداقل یک مفهوم وجود دارد که شما را قادر می‌سازد که مطلب را یاد گرفته و به تست و سوال پاسخ دهید.

دین و زندگی جامع کنکور انسانی انتشارات مشاوران آموزش

کتاب دین و زندگی انسانی جامع کنکور مشاوران از مجموعه کتاب‌های انتشارات مشاوران آموزش می باشد که در بخش ابتدایی کتاب آمده است پرسش مهم آیا دروس عمومی حفظی هستند کسانی که معتقد به حفظی بودن دروس عمومی هستند اگر معلم باشند روش تدریس شان مبتنی بر حافظه پروری است و اگر دانش آموز باشند روش مطالعه شان مبتنی بر تکرار و تکرار و تکرار است در پنج سال گذشته حتی یک خط در کنکور و امتحانات نهایی سوالی طرح نشده است که حافظه شما را بسنجد بلکه پشت صحنه هر تست یا سوال امتحانی حداقل یک مفهوم وجود دارد که شما را قادر می سازد که مطلب را یاد گرفته و به تست و سوال پاسخ دهید وقتی دروس عمومی را حفظی ندانید اتفاق بزرگی در یادگیری شما روی می دهد کلام در آیات قرآنی بی‌شک از روابطی منطقی برخوردار است در نتیجه وقتی شما هر آیه قرآنی را می خوانید و پیام‌های آن را استخراج می کنید میان محتوای آیه با پیام‌های آن رابطه ای منطقی خواهید یافت و وقتی چنین باشد شما دیگر حفظ نخواهید کرد بلکه یاد خواهید گرفت چگونه کتابی برای شما آماده کرده ایم ۱. درسنامه تمام مطالب را طوری آموزش داده ایم که شما قادر باشید مطالب را به بهترین شکل ممکن با دلایل یاد بگیرید از ارائه مطالب اضافی که قطعاً در کنکور نمی آید پرهیز کرده ایم به ساده ترین شکل ممکن مطالب را توضیح داده‌ایم ۲. تست ها و پاسخ های تشریحی تمام تست های کنکور سالهای قبل را یا متناسب با کتاب های درسی نظام جدید تغییر داده ایم یا عینا آورده ایم تستها را هدف‌دار چیده ایم به این نکته توجه کنید که بسیار مهم است شما با یادگیری هر تست آماده می‌شوید که تست های بعدی را یاد بگیرید با این روش مطالب در ذهن شما استحکام می یابند این نوع از چینش تست ها فقط و فقط در کتاب مشاوران انجام شده است تست ها مطالب هر درس را پوشش داده‌اند و البته تستهای مروری نیز در هر درس گذاشته ایم که شما مطالب قبلی را موقع تست زدن دوره کنید بانک کتاب بیستک شما را به خواندن این کتاب دعوت می‌کند بیستک کتاب امکان خرید اینترنتی کتاب های کمک درسی و کتاب‌های عمومی رمان و داستان را با تخفیف و ارسال رایگان فراهم می سازد معمولاً هیچ گزینه‌ای در کنار کیفیت کالای یک فروشگاه به جز تخفیف نمی تواند سیلی از مشتریان را به سوی خود به راه بیاندازد به خصوص اگر این تخفیف ها مربوط به فعالیت خرید و فروش کتاب کمک درسی و کنکوری باشد که نیاز مبرم این روزهای پایانی سال برای بچه های کنکوری است در چنین وضعیتی نقش پررنگ بانک کتاب هایی همچون بانک کتاب بیستک بسیار نمایان‌ میشود بانک کتاب بیستک با تخفیف های فراوان و تنوع محصولات در جهت ایجاد آرامش برای دانش آموزان و کنکوری های عزیز شرایط ویژه رقم زده است این کتاب برای داوطلبان کنکور 1401 (رشته ریاضی و تجربی) مناسب است.
دروس عمومی خود را از تنها ناشر تخصصی دروس عمومی بخوانید.آیا دروس عمومی حفظی هستند؟ کسانی که معنقد به حفظی بودن دروس عمومی هستند اگر معام باشند روش تدریس شان مبتنی بر حافظه پروری است و اگر دانش آموز باشند روش مطالعه شان مبتنی بر تکرار است. در پنج ساله گذشته حتی یک خط در کنکور و امتحانات نهایی سوالی طرح نشده است که حافظه شما را بسنجد بلکه پشت صحنه ی هر تست و سوال امتحانی حداقل یک مفهوم وجود دارد که شما را قادر می سازد که مطلب را یاد گرفته و به تست و سوال پاسخ دهید. وقتی دروس عمومی را حفظی ندانید اتفاق بزرگی در یادگیری شما روی می دهد! کلام در آیات قرآنی بی شک از روابطی منطقی برخوردار است در نتیجه وقتی شما هر آیه ی قرآنی را می خوانید و پیام های آن را استخراج میکنید میان محتوای آیه با پیام های آن رابطه ای منطقی خواهید یافت و وقتی چنین باشد شما دیگر حفظ نخواهید کرد بلکه یاد خواهید گرفت. چگونگ کتابی برای شما آماده کرده ایم؟


درسنامه:
تمام مطالب را طوری آموزشی داده ایم که شما قادر باشید مطالب را به بهترین شکل ممکن با دلایل یاد بگیرید. از ارائه مطالب اضافی که قطعا در کنکور نمی آید پرهیز کرده ایم. به ساده ترین شکل ممکن مطالب را توضیح داده ایم. تست ها و پاسخ های تشریحی: تمام تست های کنکور سال های قبل را یا متناسب با کتاب های درسی نظام جدید تغییر داده ایم یا عیناا آورده ایم. تست ها را هدف دار چیده ایم. به این نکته توجه کنید که بسیار مهم است. شما با یادگیری هر تست آماده می شوید که تست بعدی را یاد بگیرید. با این روش مطالب در ذهن شما استحکام می یابند. این نوع از چینش تست ها فقط وفقط در کتاب مشاوران آموزش انجام شده است.
بانک کتاب بیستک خرید کتاب کمک درسی دین و زندگی عمومی جامع کنکور انتشارات مشاوران آموزش را به شما عزیزان پیشنهاد میکند.
مولفان: سعید شبقره و فردین سماقی و وحید تمنا 

بانک کتاب آنلاین بیستک، سرزمین تخفیف‌های اینترنتی 

با مدیریت اصغر محلاتی

02166410000

02166412500

انتهای پیام
captcha