برگزاری مرحله مقدماتی و نیمه نهایی مسابقات قرآن سازمان بسیج مستضعفین
کد خبر: 3998279
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷

برگزاری مرحله مقدماتی و نیمه نهایی مسابقات قرآن سازمان بسیج مستضعفین

مرحله مقدماتی و نیمه نهایی مسابقات قرآن کریم در بخش آقایان در حسینیه شهدای بسیج سازمان بسیج مستضعفین در حال برگزاری است.

برگزاری مرحله مقدماتی و نیمه نهایی مسابقات قرآن سازمان بسیج مستضعفینبه گزارش ایکنا، مرحله مقدماتی و نیمه نهایی مسابقات قرآن کریم با رقابت حدود 100 نفر در بخش آقایان، از امروز 27  شهریورماه در حسینیه شهدای بسیج سازمان بسیج مستضعفین آغاز شده است و تا روز 28 شهریورماه، ادامه دارد.

بنابر گفته علی وثوقی، مدیر قرآن، عترت و و نماز سازمان بسیج مستضعفین «این مسابقات با جامعه مخاطب کارکنان پیمانی، رسمی و قراردادی و سربازانی که در این سازمان مشغول خدمت هستند، برگزار می‌شود».

این مسابقات فردا، 28 شهریورماه در رشته ترتیل و اذان برپا خواهد شد و حافظان و قاریان در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ کل و5، 10، 15 و 20 جزء و تفسیر (در قالب 35 سؤال تستی و 5 سؤال تشریحی) امروز باهم به رقابت پرداختند.

همچنین زین‌العابدینی در رشته تجوید، وحید باقرنژاد در رشته صوت و لحن، محمدرسول تکبیری در رشته حفظ از جمله داورانی هستند که این دوره از مسابقات را ارزیابی می‌کنند.

یادآور می‌شود، از رتبه‌های اول تا سوم در هر رشته با اهدای هدایا و لوح تقدیر، تجلیل به عمل می‌آید و اسامی و فیلم اجرای نفرات برتر برای حضور در مرحله نهایی مسابقات قرآن سپاه به ستاد بالادستی ارسال خواهد شد.

انتهای پیام
captcha