تدارک ۷۰۰ ویژه‌برنامه دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3998467
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

تدارک ۷۰۰ ویژه‌برنامه دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل دفتر حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری ۷۰۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

تدارک ۷۰۰ ویژه‌برنامه دفاع مقدسی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی دفتر حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، مدیرکل دفتر حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس این استان با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس نماد مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت است، گفت: همه تلاش‌ها و زمینه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس بر اساس دستورالعمل‌های کشوری در حوزه دولت و ستاد کرونای کشوری در ماه‌های گذشته ابلاغ و اجرا خواهد شد.

امیر عباس اسمند افزود: برنامه‌های مختلفی در قالب ۱۶۶ عنوان و برنامه در همه کمیته‌های شهرستانی و استانی پیشنهاد و تصویب شد که ۷۲۳ ریز برنامه دارد و از ۳۰ شهریورماه اجرایی می‌شود.

اسمند اظهار کرد: این برنامه‌ها در حوزه استانی، شهرستانی، شهری و روستایی اجرایی می‌شود و در قابل برنامه‌های هفته دفاع مقدس تا پایان آن با شعار «ما مقتدریم» در سراسر استان اجرای می‌شود.

مدیرکل دفتر حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: مهمترین برنامه هفته دفاع مقدس، همایش نکوداشت و تجلیل از بیش از یک میلیون رزمنده دفاع مقدس در ۳۰ شهریورماه در میعادگاه‌های نماز جمعه با حضور ریاست جمهوری و به‌صورت ویدئو کنفرانس است.

وی با بیان اینکه با حضور استاندار، نمانیده ولی‌فقیه، فرمانده سپاه فتح، از تولیدات مجازی و سرودهای دانش آموزی رونمایی و از پیشکسوتان دفاع مقدس در ۳۰ شهریورماه تجلیل می‌شود، اضافه کرد: نشست‌های دفاع مقدس در سازمان‌ها و ادارات و پایگاه‌های مقاومت بسیج از دیگر برنامه‌ها است.

سرهنگ اسمند بیان کرد: روز ۳۱ شهریورماه رژه خودرویی توسط تیپ ۴۸ فتح‌ در یاسوج انجام و از ۸ عنوان محصول تولید اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ۴۰ عنوان محتوای دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

مدیرکل دفتر حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در خصوص آخرین روند اجرای پروژه موزه دفاع مقدس، تصریح کرد: در حوزه موزه دفاع مقدس اعتباری پیش بینی شد این مبلغ ۲ میلیارد تومان به‌صورت استانی و ۶ میلیارد تومان اعتبار ملی است.

وی با اشاره به تحقق ۲۲۰ مصاحبه با رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان در مدت زمان ۱۵۴ ساعت مصاحبه و تبدیل به کتاب، ابراز کرد: در صورت مساعد بودن شرایط بازنمایی عملیات بیت‌المقدس را خواهیم داشت.

اسمند یادآور شد: مهمترین کار فرهنگی دانشنامه دفاع مقدس است که ۲۷۰ تا ۲۸۰ مدخل و مقاله دارد و در حال داوری در استان و کشور است.

انتهای پیام
captcha