اقدامات استانداری برای رفع محرومیت در خراسان‌جنوبی ادامه یابد
کد خبر: 3999090
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴

اقدامات استانداری برای رفع محرومیت در خراسان‌جنوبی ادامه یابد

امام‌جمعه نهبندان با بیان اینکه اقدامات انجام شده از سوی استاندار برای رفع محرومیت از استان خراسان‌جنوبی، قابل تحسین است، گفت: امیدواریم این اقدامات و برنامه‌هایی که به‌خوبی پایه‌ریزی شده ادامه یابد تا به‌زودی شاهد رفع مشکلات استان باشیم.

اقدامات استانداری برای رفع محرومیت در خراسان‌جنوبی ادامه یابدبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از روابط عمومی فرمانداری نهبندان، حجت الاسلام عباسعلی خزاعی، امام جمعه نهبندان، شب گذشته 29 شهریور در جمع نمازگزاران روستای حیدرآباد که استاندار خراسان‌جنوبی نیز حضور داشت، افزود: استاندار خراسان‌جنوبی با اشرافی که به مسائل استان داشت، طی این مدت کوتاه اقدامات خوب و ارزنده‌ای را انجام داده، به گونه‌ای که چرخ توسعه استان سریع‌تر از قبل به چرخش درآمده است.

وی ضمن قدردانی از زحمات استاندار اظهار کرد: چند مرتبه سفر به نهبندان در بازه زمانی کوتاه، جلسات شبانه و پیگیری‌های مجدانه، نشان دهنده توجه مدیریت عالی استان به مناطق محروم است.

خزاعی افزود: اقدامات انجام شده توسط استاندار خراسان‌جنوبی برای رفع محرومیت از استان قابل تحسین است و وی در همین مدت کوتاه ثابت کرده که استاندار سختکوش، جهادی و متعهد است.

وی اظهار امیدواری کرد: این اقدامات و برنامه‌هایی که به خوبی پایه‌ریزی شده، ادامه یابد تا به زودی شاهد رفع مشکلات استان باشیم.

استاندار خراسان جنوبی روز گذشته (دوشنبه) با سفر به شهرستان نهبندان از بازار دام سبک و سنگین، کشتارگاه دام و ایستگاه قرنطینه دام حیدرآباد نهبندان بازدید کرد که این پروژه‌ها با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و پیشرفت فیزیکی بالا در انتظار بهره‌برداری است.

وی صبح دیروز از ایستگاه تحقیقات شتر و گونه‌های مرتعی طرح هاب شتر در دشت بجد شهرستان بیرجند هم بازدید کرد. ملانوری در ادامه این سفر یک روزه از بازارچه دوکوهانه در نهبندان و به‌صورت سرزده از بازارچه مرزی ماهیرود واقع در شهرستان سربیشه بازدید کرد.

این بازدیدها با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، جمعی از مدیران کل ستادی و استانی همچنین امام جمعه و فرماندار نهبندان و مسوولان شهرستان‌ انجام شد.

انتهای پیام
captcha