رویداد فرهنگی «نوجوانان اربعینی» در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 3999141
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
هم‎‌زمان با اربعین حسینی؛

رویداد فرهنگی «نوجوانان اربعینی» در کرمانشاه برگزار می‌شود

رویداد فرهنگی «نوجوانان اربعینی» در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری درخصوص انعکاس بزرگترین گردهمایی عالم و حرکت عشق و ایمان همراه با بصیرت و زنده نگاه داشتن فرهنگ اربعین برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی کارگر، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری رویداد «نوجوانان اربعینی» در استان خبر داد و اظهار کرد: این پویش در آستانه اربعین حسینی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری پویش یاد شده، افزود: رویداد «نوجوانان اربعینی» در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص انعکاس بزرگترین گردهمایی عالم و حرکت عشق و ایمان همراه با بصیرت و زنده نگاه داشتن فرهنگ اربعین برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام کارگر با بیان اینکه این رویداد از سوی کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی برای اولین‌بار فراخوان داده شده است، گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص بخش‌های مختلف فراخوان و ارسال آثار، می‌توانند تا ۱۵ مهرماه سال‌ جاری آثار خود شامل تولیدات صوتی و تصویری، عکس، دلنوشته، خاطره، مداحی، نغمات عاشورایی و سرود به آدرس arbaeen.nojavan در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام ارسال و در این رویداد فرهنگی شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha