اعلام فهرست فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودک و نوجوان در بوشهر
کد خبر: 4002995
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

اعلام فهرست فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودک و نوجوان در بوشهر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از اکران 18 فیلم از فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودک و نوجوان در بوشهر خبر داد و گفت: 18 فیلم از فیلم‌های سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برای اکران در استان بوشهر انتخاب و اسامی آنها اعلام شده است.

فاطمه کرم‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و دبیر استانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودک و نوجوان از مشخص شدن فهرست فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودک و نوجوان در بوشهر خبر داد و گفت: 18 فیلم در سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان جهت اکران در بوشهر انتخاب شده که از روز جمعه 16 تا 20 مهر در سینمای شهید آوینی بوشهر به نمایش درخواهد آمد.
کرمپور با بیان اینکه هر روز دو فیلم اکران می‌شود، اظهار کرد: ۹ فیلم در بخش بلند و نه فیلم در بخش کوتاه به صورت تک سانس به روی پرده خواهد رفت و در روز نخست دو فیلم «پسران دریا» به کارگردانی حسین قاسمی‌جامی و «یدو» اثر مهدی جعفری و در دومین روز جشنواره فیلم های «لیپار» و «داستان‌های هزار و یک روز» به ترتیب به کارگردانی حسین ریگی و حبیب احمدزاده اکران می‌شود.
کرمپور ادامه داد: «بام بالا» اثر سیدجمال سیدحاتمی و «برزنگی» به کارگردانی حسین قاسمی‌جامی در روز سوم و «بَلیط» و «شهر گربه‌ها» به کارگردانی مرتضی رحیمی و سید جواد هاشمی در روز چهارم اکران خواهد شد.
وی بیان کرد: در روز پایانی جشنواره ساعت 15 فیلم بلند «میان صخره‌ها» اثر مختار عبداللهی و نه فیلم کوتاه با عنوان «آی‌دی»، «دوچرخه‌باز»، «باد‌های پاییزی، باد‌های بهاری و دوکبوتر»، «ستارگان زیر باران»، «برای بار دوم»، «درختان خیابان ولی‌عصر یا امپرسیون»، «عملیات طبقه دوم»، «منم سمیرا» و «وادیار» در سانس دوم به روی پرده می‌رود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از تاریخ 16 تا 20 مهرماه هم‌زمان با سراسر کشور در بوشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha