تزریق دُز سوم واکسن کرونا برای کادر درمان استان مرکزی
کد خبر: 4004296
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

تزریق دُز سوم واکسن کرونا برای کادر درمان استان مرکزی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در هفته جاری تزریق دُز سوم ویژه کادر بهداشت و درمان در استان مرکزی آغاز می‌شود.

تزریق دُز سوم واکسن کرونا برای کادر درمان استان مرکزیبه گزارش ایکنا از استان مرکزی، علی علیمحمدی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک، با بیان اینکه در گام نخست، کادر بهداشت و درمان و احتمالاً بیماران دارای ضعف ایمنی مانند بیماران مبتلا به سرطان دُز سوم را دریافت می‌کنند، گفت: در هفته جاری تزریق دُز سوم ویژه کادر بهداشت و درمان در استان مرکزی آغاز می‌شود.

علیمحمدی گفت: کادر بهداشت و درمان که شش ماه از تزریق واکسن دُز دوم آنها گذشته باشد و همچنین سطح آنتی‌بادی آنها پایین‌تر از حد انتظار باشد مشمول دریافت دُز سوم می‌شوند.

وی افزود: برای تزریق دُز سوم این نکته که فرد دریافت‌کننده در نوبت اول و دوم چه واکسنی را دریافت کرده مهم است. با توجه به اینکه تعدادی از پرسنل هنوز واکسینه نشده‌اند پیگیری لازم صورت گرفته است و طی ابلاغیه‌ای مقرر شد که افراد در اسرع وقت اقدام به تزریق واکسن کنند.

علیمحمدی در پایان گفت: ۱۰ روز به افراد واکسینه نشده مهلت داده شد که سه روز دیگر فرصت برای تزریق دارند، اگر افراد در زمان مقرر اقدام به تزریق نکنند، قطعاً شدت عمل و اجبار را لحاظ خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام
captcha