نقش ارتباط اولیاِء و مربیان مدارس در پیشرفت علمی و اخلاقی فرزندان
کد خبر: 4005163
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶

نقش ارتباط اولیاِء و مربیان مدارس در پیشرفت علمی و اخلاقی فرزندان

امام جمعه شهرستان میناب افزایش ارتباط اولیاِء و مربیان مدارس را در راستای پیشرفت علمی و اخلاقی فرزندان ضروری دانست.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام محسن ابراهیمی، امام جمعه شهرستان میناب، ظهر امروز، 23 مهرماه، در نماز جمعه این هفته میناب ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) با اشاره به هفته پیوند انجمن اولیاِء و مربیان، اظهار کرد: اگر خانواده‌ها می‌خواهند فرزندانشان پیشرفت علمی و اخلاقی داشته باشند، باید ارتباط خود با انجمن اولیاِء و مربیان مدارس را افزایش دهند.

وی با اشاره به سالروز ازدواج پیامبر(ص) با حضرت خدیجه، تصریح کرد: اگر جوانان بخواهند پیرو پیامبر(ص) باشند، باید از زندگی آن رسول مکرم درس گرفته و بر اساس سیره همان رسول عمل کنند.

امام جمعه میناب ضمن تبریک انتخاب «مهدی دوستی» به عنوان استاندار جدید هرمزگان، از تلاش‌های فریدون همتی، استاندار سابق نیز تقدیر کرد و افزود: سخنان همتی در مراسم تودیع و معارفه چشم‌انداز مطلوبی از توسعه استان را در پیش روی همه قرار داد و ما اگر بتوانیم در این ریل برای توسعه استان برنامه‌ریزی کنیم، رفع مشکلات کار سختی نیست.

ابراهیمی ادامه داد: از استاندار جدید نیز به دلیل اولین سفر شهرستانی خود به بشاگرد، قدردانی می‌کنم و ما آن را نشانه عزم جهادی برای فقرزدایی، محرومیت‌زدایی و حرکت به‌سوی رفع محرومیت‌ها می‌دانیم.

وی ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، یادآور شد: جوانان مینابی تا جایی که می‌توانند به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند و از کلاه ایمنی برای تردد با موتور استفاده کنند تا مبادا با کوچک‌ترین برخوردی، جان خود را از دست بدهند.

انتهای پیام
captcha