ریشه‌های فساد در جامعه اسلامی خشکانده شود
کد خبر: 4007160
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵

ریشه‌های فساد در جامعه اسلامی خشکانده شود

امام جمعه شهرستان رودان با تأکید بر ضرورت فسادستیزی در جامعه اسلامی، گفت: مبارزه با فسادی که توسط قوه قضاییه در جریان است، بسیار ارزشمند و قابل‌تقدیر است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام مهدی دری، امام جمعه شهرستان رودان، ظهر امروز، 30 مهرماه، در نماز جمعه این هفته رودان، اظهار کرد: امیدوارم که وحدتی پایدار و  همیشگی میان شیعیان و اهل سنت برقرار باشد.

وی افزود: وحدت عامل رشد است و دشمنان همیشه به دنبال ضربه زدن به این وحدت هستند. آن‌ها خوب متوجه شده‌اند وقتی که این وحدت میان امت اسلامی از میان برود به اهداف خود دست می‌یابند. هم‌اکنون ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و باید وحدت موجود در انقلاب اسلامی به جای‌جای جهان صادر شود.

امام جمعه شهرستان رودان تصریح کرد: باید الگو همه مسلمان پیامبر اکرم(ص) باشد و قطعاً دین مبین اسلام، دین جنگ میان مسلمانان و مسلمان کشی نیست. امروز در برخی از نقاط جهان اسلام اختلافات باعث شده مسلمان از همه جهات عقب بیفتند.

دری عنوان کرد: فساد ستیزی توسط قوه قضائیه کاری ارزشمند است، چراکه ریشه فساد باید در جامعه اسلامی خشکانده شود. اگر کمی به غربی‌ها هم بنگریم می‌بینیم که منافع کشورشان در رأس امور است و حتی اگر جایی را به استعمار ببرند به خاطر منافع کشورشان است و کسانی که در جمهوری اسلامی به مملکت خیانت می‌کنند باید محاکمه شوند.

وی بیان کرد: هم‌اکنون وحدت خوبی در بین سران سه قوه ایجاد شده که این مسئله برای فساد ستیزی در کشور امیدآفرین خواهد بود.

امام جمعه رودان با اشاره به هفته تربیت‌بدنی و ورزش، اظهار کرد: شهرستان رودان همچنان از کمبودهای ورزشی زیادی رنج می‌برد و باید بسترهایی هرچه بهتر برای ورزشکاران پرافتخار بهشت جنوب فراهم شود. قطعاً وقتی جوانی از ایران اسلامی پرچم مقدس کشور را در میادین بین‌المللی به اهتزاز در می‌آورد احساس غرور و افتخار به همه هم‌میهنان دست می‌دهد. این عزت و افتخار برای کل کشور است آن‌چنان که رهبر معظم انقلاب به‌واسطه این موفقیت پیام صادر می‌کنند و آن را ارج می‌نهند.

دری یادآور شد: خوشا به سعادت مردم رودان که جوانانشان با دست‌های خالی و امکانات اندک در میادین کشوری و بعضاً بین‌المللی افتخارآفرینی می‌کنند و آن مسئولانی که وعده حل مشکلات ورزش رودان را داده‌اند باید به وعده‌های خود عمل کنند.

انتهای پیام
captcha