توزیع ۱۰۰ بسته تحصیلی در بوکان
کد خبر: 4007661
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲

توزیع ۱۰۰ بسته تحصیلی در بوکان

فرمانده سپاه بوکان گفت: با هدف حمایت و کمک به دانش‌آموزان نیازمند در سال تحصیلی جدید با همکاری و مشارکت قرارگاه محرومیت‌زدایی حمزه سیدالشهدا(ع)، ۱۰۰ بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان محروم روستاهای بوکان توزیع شد.

توزیع ۱۰۰ بسته تحصیلی در بوکانحسین جمشیدی، فرمانده سپاه بوکان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: با هدف حمایت و کمک به دانش‌آموزان نیازمند در سال تحصیلی جدید و به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت با همکاری و مشارکت قرارگاه محرومیت‌زدایی حمزه سیدالشهدا(ع)، ۱۰۰ بسته تحصیلی و لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان محروم روستاهای بوکان توزیع شد.

وی افزود: هر بسته شامل هفت قلم لوازم تحصیلی اعم از کیف، دفتر، خودکار، مداد و ... بوده که با بسته‌‌بندی مناسب و رعایت مسائل بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا به دانش‌آموزان نیازمند تحویل داده شده است.

فرمانده سپاه بوکان ادامه داد: توزیع بسته‌های تحصیلی در ادامه اجرای رزمایش کمک مومنانه انجام شده و تا مهار کرونا نیز در مناسبت‌های مختلف توزیع بسته‌های معیشتی استمرار خواهد داشت.

وی در پایان اظهار کرد: سپاه با هدف محرومیت‌زدایی در مناطق دورافتاده و روستاها علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی اقداماتی مانند اهدای جهیزیه به نوعروسان، آب‌رسانی به روستاهای دارای تنش آبی، ساخت و بازسازی خانه محرومان و ارائه خدمات درمانی رایگان را نیز انجام می‌دهد.

انتهای پیام
captcha