برگزاری 1700 یادواره شهدا در زنجان
کد خبر: 4007997
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹
در راستای کنگره 3535 شهید استان انجام شد؛

برگزاری 1700 یادواره شهدا در زنجان

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: یک هزار و ۷۰۰ یادواره توسط پایگاه‌ها و اقشار مختلف بسیج و ۵۰۰ یادواره شهدای آبروی محله نیز به منظور فراهم کردن مقدمات کنگره ۳۵۳۵ شهید استان برگزار شده است.

برگزاری 1700 یادواره شهدا در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، 3 آبان‌ماه در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، اظهار کرد: مقدمات برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان زنجان انجام شده است و این کنگره روز پنج‌شنبه، ششم آبان ماه برگزار می‌شود.

این مسئول یادآورشد: این مراسم از ساعت ۸:۳۰ آغاز می‌شود و تا ظهر ادامه دارد، همچنین نمایشگاه دستاوردهای نظامی این کنگره از فردا در مصلی خاتم‌الانبیای زنجان آغاز به کار می‌کند که علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

سردار کرمی سخنران ویژه این اجلاسیه را سردار سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: این مراسم با حضور خانواده‌های شهدا، ایثارگران و مردم زنجان برگزار می‌شود. مهمانانی از سایر استانه‌ا و همچنین فرماندهان دوران دفاع مقدس و مسئولان نیروهای مسلح کشور نیز در این مراسم حضور می‌یابند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات استان زنجان موثر، گسترده و تاثیرگذار است که در محضر مقام معظم رهبری گزارش داده شد، تصریح کرد: پیام مقام معظم رهبری در اجلاسیه کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان پخش می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از برگزاری یک هزار و ۷۰۰ یادواره توسط پایگاه‌ها و اقشار مختلف بسیج خبر داد و گفت: ۵۰۰ یادواره شهدای آبروی محله نیز به منظور فراهم کردن مقدمات کنگره ۳۵۳۵ شهید استان برگزار شده است.

محسن لطیفی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان نیز در ادامه این جلسه، با اشاره به دیدار مدیران دست‌اندرکار کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان با مقام معظم رهبری، اظهار کرد: جای اصحاب رسانه استان زنجان به دلیل محدودیت‌های موجود در این دیدار خالی بود.

وی بیان کرد: در چند روز باقی مانده تا زمان برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان انتظار داریم اصحاب رسانه استان زنجان در حوزه اطلاع‌رسانی و پوشش مراسم سنگ تمام بگذارند تا خدمات انجام شده برای این اجلاسیه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به خوبی به مردم ارائه شود.

این مسئول با بیان اینکه آمار ارائه شده در خصوص کمک مالی به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان کذب است و سپاه استان با دستان خالی این کنگره را برگزار می‌کند، افزود: بسیاری از این اعتبارات محقق نشد.

لطیفی یادآور شد: کمیته اطلاع‌رسانی کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان فعالیت خود را از دو سال گذشته آغاز کرده و تمام توان خود را به کار گرفته است و تاکنون یادواره‌های مختلفی در این زمینه برگزار شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ادامه داد: در حوزه صدا ۲۵ برنامه با ۷ هزار و ۵۲۰ دقیقه به مناسبت کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برگزار و در حوزه سیما نیز ۵ هزار و ۸۸۵ دقیقه برنامه در حوزه‌های مختلف تولید شده است.

لطیفی با بیان اینکه بیش از ۲۱ عنوان برنامه با ۹۸ ساعت در حوزه سیما تولید و پخش شده است، افزود: در حوزه خبر نیز بالغ بر 100 گزارش تولید و پخش شده که در مجموع ۱۵ هزار دقیقه برنامه در خصوص کنگره ۳۵۳۵ شهید استان در قالب کمیته اطلاعرسانی تولید شده است.

وی بیان کرد: تیزرهای تبلیغاتی کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در شبکه‌های سراسری از فردا آغاز و اجلاسیه این کنگره نیز به صورت زنده پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha