فراخوان جشنواره ملی «مرد میدان» منتشر شد
کد خبر: 4008416
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

فراخوان جشنواره ملی «مرد میدان» منتشر شد

فراخوان جشنواره ملی «مرد میدان» با موضوع ثبت خاطرات پیشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس منتشر شد.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره ‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان، فراخوان جشنواره ملی «مرد میدان» با موضوع ثبت خاطرات پیشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس در رشته‌های فیلم (۳ تا ۵ دقیقه‌ای)، فایل صوتی (۳ تا ۵ دقیقه‌ای)، عکس، خاطره و دلنوشته توسط فرزندان و نوادگان ایثارگران منتشر شد.

دبیرخانه این جشنواره در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان فعال شده است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا سی‌ام آبان به نشانی دبیرخانه جشنواره واقع در کرمان، بلوار شهید عباسپور، جنب مصلی، روبروی باشگاه برق، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، ارسال کنند.

مرحله استانی جشنواره همزمان با هفته بسیج و معرفی ۲۰ اثر منتخب به بخش ملی برگزار می‌شود. همچنین آئین اختتامیه این جشنواره در تاریخ ۱۳ دی مصادف با سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برپا می‌شود.

در فراخوان منتشر شده از سوی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان، حجم فایل ویدیوئی ۵۰ مگابایت ذکر شده است و فرمت‌های تصویری m۴v/mp۴/mmv/mov و فرمت‌های صوتی mp۳/wma/ogg عنوان شده است.

انتهای پیام
captcha