مسابقات قرآن دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد + تیزر
کد خبر: 4009974
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱

مسابقات قرآن دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد + تیزر

بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآنی دانشجویان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار شد.

مسابقات سراسری قرآنی دانشجویان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاریسرگرد سیدمحسن مصطفوی، رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآنی دانشجویان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ 1، 3، 5، 10، 15، 20 و 25 جزء، حفظ کل و اذان و مفاهیم براساس جزء بیست و چهارم تفسیر نمونه آیت‌الله مکارم شیرازی به صورت کتبی برپا شد.

مصطفوی با اشاره به اینکه متسابقان رشته مفاهیم به طور همزمان در آزمون کتبی به چهل چهارگزینه‌ای پاسخ دادند، ادامه داد: قضاوت این دوره از مسابقات با قاریان و حافظان ارتش همراه بود و طی مراسم اختتامیه از رتبه‌های برتر هر رشته با اهدای هدیه و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد. 

رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز نیروی هوایی ارتش از برگزاری نخستین دوره آزمون سراسری حفظ قرآن ویژه روحانیون نهاجا خبر داد و گفت: این آزمون در راستای اجرای طرح فرهنگی مصباح ۱۱ به صورت ارتباط مجازی با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی، رئیس امور واحد روحانیت در مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی ـ سیاسی نهاجا برگزار شد.

وی ادامه داد: طی طرح مصباح 11، روحانیون هر روز یک آیه از کلام وحی را همراه با ترجمه و مفاهیم حفظ کرده‌اند که این آزمون بر اساس حفظ 334 آیه برگزار شد.

انتهای پیام
captcha