برگزاری مسابقات دکلمه‌خوانی دختران با موضوع مهرواره فاطمی در‌ گلستان
کد خبر: 4010234
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

برگزاری مسابقات دکلمه‌خوانی دختران با موضوع مهرواره فاطمی در‌ گلستان

مدیر‌کل‌ تبلیغات اسلامی‌ گلستان شناسایی‌ استعدادهای نوگلان‌ حسینی جهت تداوم، آموزش در مسیر اهل بیت(ع) را از اهداف برگزاری این مسابقه دانست بیان کرد: مسابقات دکلمه‌خوانی دختران با موضوع مهرواره فاطمی به همت تبلیغات اسلامی استان در ایام فاطمیه برگزار خواهد شد.

 حجت الاسلام عباسعلی گرزین مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستانحجت‌الاسلام عباسعلی‌ گرزین، مدیر‌کل‌ تبلیغات اسلامی‌ گلستان در خصوص مسابقات نوگلان حسینی در گفت‌و‌گو با ایکنا از گلستان بیان کرد: مسابقات نوگلان حسینی در ایام ماه محرم در سه رده سنی پسران ۸ الی ۱۳ سال و ۱۴ الی ۱۸ سال  و دخترانه زیر ۱۲ سال در قالب دکلمه‌خوانی برگزار شد که در این مسابقه در رده سنی پسران ۸ الی ۱۳ سال حدود ۲۰۰ نفر و رده سنی ۱۴ الی ۱۸ سال ۱۸۰ نفر شرکت کردند.

وی با بیان اینکه حدود ۷۰ دختر نوگل حسینی و زینبی از سراسر استان در این مسابقه شرکت کردند، افزود: این مسابقه در رده‌سنی دختران با موضوع حضرت زینب و حضرت زهرا (س) برگزار شد که 12 نفر به مرحله تلویزیونی راه یافتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه در بخش دختران هنوز داوری انجام نشده است، گفت: مسابقات دکلمه خوانی دختران با موضوع مهرواره فاطمی به همت تبلیغات اسلامی استان در ایام فاطمیه برگزار خواهد شد.

گرزین شناسایی‌ استعدادهای نوگلان‌حسینی جهت تداوم، آموزش در مسیر اهل بیت(ع) را از اهداف برگزاری این مسابقه دانست و‌ گفت: در مسابقات تلویزیونی رده سنی پسران ۱۸ الی ۱۳ سال، مهدی حسینعلی از کردکوی مقام اول، مهدی روشندل از کردکوی مقام دوم و علی اصغر جلال شاهکوهی از گرگان مقام سوم و رده سنی پسران ۱۴ تا ۱۸ سال محمد علیخانی از گرگان مقام اول، مهدی صادقی از کردکوی مقام دوم و ابوالفضل کردچشمه از کردکوی مقام سوم را کسب کردند.

انتهای پیام
captcha