تلاوت قاریان بین‌المللی در سالگرد درگذشت «هوشنگ یاری»
کد خبر: 4012047
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴

تلاوت قاریان بین‌المللی در سالگرد درگذشت «هوشنگ یاری»

تعدادی از قاریان بین‌المللی کشورمان شامگاه سه‌شنبه 18 آبان‌ماه و در اولین سالگرد درگذشت مرحوم هوشنگ یاری، طی محفل مجازی انس با قرآن کریم، یاد و خاطر این قاری فقید را گرامی داشتند.

ارسالی //// تلاوت قاریان بین‌المللی در سالگرد «هوشنگ یاری»به گزارش ایکنا، اولین سالگرد درگذشت مرحوم هوشنگ یاری، قاری بین‌المللی کشورمان شامگاه سه‌شنبه 18 آبان‌ماه طی برگزاری محفل انس با قرآن کریم و با مشارکت تعدادی از قاریان بین‌المللی کشورمان به صورت مجازی همراه با پخش زنده از صفحه اینستاگرامی احمد ابوالقاسمی برگزار شد.

در ابتدای این محفل نورانی، احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت و در بخش دیگری از آن حمیدرضا احمدی وفا، یکی دیگر از قاریان بین‌المللی کشور نیز آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کرد.

تلاوت کوتاه وحید نظریان، قاری ممتاز کشور و استان کرمانشاه که در بین قاریان بیشترین نزدیکی را با مرحوم هوشنگ یاری داشته است، بخش دیگری از برنامه‌های این محفل نورانی بود.

بر اساس گزارش ایکنا، در ادامه این محفل سیدجواد حسینی، یکی دیگر از قاریان بین‌المللی کشور آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کرد و در ادامه شاهد ابتهال خوانی سیدکریم موسوی، مبتهل خوان مطرح کشورمان بودیم. زیبایی این ابتهال به حدی بود که علاوه بر احمد ابوالقاسمی، مخاطبان مجازی این محفل نیز به وجد آمدند.

در این محفل مجازی، هر کدام از قاریان در ابتدای تلاوت خود به بیان برخی ویژگی های اخلاقی مرحوم هوشنگ یاری پرداختند که از جمله مهم ترین آنها می‌توان به حسن خلق، تلاش زیادی برای ارتقای تلاوت، خوش مشرب بودن و ... اشاره کرد.

همچنین برنامه‌ریزی شده بود تا محمد رشیدی، نماینده مردم کرمانشاه و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز به بیان سخنانی بپردازد که مشکلات اینترنتی مانع از برقراری ارتباط شد، مهدی غلام‌نژاد نیز که یکی دیگر از قاریان حاضر در این محفل معرفی شده بود که به دلیل کسالت جزئی، نتوانست تلاوتی داشته باشد.

یادآور می‌شود، هوشنگ یاری، قاری بین‌المللی کشور 18 آبان‌ماه سال 1399 به دلیل ابتلا به بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام
captcha