توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی به مناسبت هفته بسیج در ارومیه
کد خبر: 4014225
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی به مناسبت هفته بسیج در ارومیه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج یک هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک‌های مؤمنانه بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود.

سرهنگ قهرمان عیوضلو فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سرهنگ قهرمان عیوضلو، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، ۲۶ آبان در نشست خبری به مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج حلقه‌ای است که قدرت مردم را به منصه ظهور می‌کشاند و هفته بسیج فرصتی برای امیدآفرینی برای برطرف کردن برخی از مشکلات جامعه است.

‍وی افزود: بسیج در دل مردم جای دارد و از خود مردم است و در ایام کرونا از ضدعفونی محلات گرفته تا واکسیناسیون عمومی پای کار بود و در بخش محرومیت‌زدایی هم فعالیت‌های چشمگیری داشته که قابل قدردانی است. 

سرهنگ قهرمان عیوضلو بیان کرد: هفته بسیج فرصت مناسبی برای ارائه خدمات، اقدامات و ترویج اميدآفرینی در جامعه و ناامید و مایوس کردن دشمنان است که باید همه اقشار برای این موضوع تلاش کنند. 

وی ادامه داد: شعار امسال هفته بسیج «بسیج پاره تن مردم است» و در این هفته ٨٠ عنوان  در سطح ارومیه اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه تصریح کرد: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی،  برگزاری نمایشگاه، نواختن زنگ هفته بسیج، آغاز به‌کار طرح اشتغال‌زایی در مشاغل خانگی با اعتبار ۵ میلیارد تومانی، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و دیدار خیرین بسیجی با فرمانده سپاه استان از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.

وی گفت: برگزاری همایش‌های مختلف، افتتاح ١٠ پروژه عمرانی شامل ساختمان حوزه مقاومت و سالن ورزشی با اعتبار ٢۵ میلیارد تومانی، اجرای ٢٢ يادواره و ٣۵ کارگاه آموزشی، تجلیل از جهادگران بسیجی، دیدار با خانواده‌های شهدا و شهید سلامت و توزیع یک هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه از سایر برنامه‌های این هفته محسوب می‌شود.

سرهنگ عیوضلو اضافه کرد: برپایی میز خدمت، همایش شکوه مقاومت در مصلی ارومیه، دیدار با فرماندهان پایگاه‌های نمونه، آزادسازی ۶٠ زندانی جرائم غیرعمد و برگزلری جشنواره مالک اشتر بسیج از دیگر عناوين مهم برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در ارومیه است.

 

 

انتهای پیام
captcha