نیازمند فرماندهی قوی امامان محله برای راهبری زیست‌بوم فرهنگی هستیم
کد خبر: 4014354
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
مدیرعامل بنیاد هدایت:

نیازمند فرماندهی قوی امامان محله برای راهبری زیست‌بوم فرهنگی هستیم

مدیرعامل بنیاد هدایت گفت: نیازمند فرماندهی قوی امامان محله برای راهبری زیست‌بوم فرهنگی هستیم، چراکه ارتقای مهارت تبلیغی امامان محله در این زمینه امری لازم و ضروری است.

میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایتبه گزارش ایکنا  از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدناصر میرمحمدیان، مدیرعامل بنیاد هدایت، 27 آبان‌ماه در نشست هم‌اندیشی و هماهنگی مدیران در اردبیل، اظهار کرد: نیازمند فرماندهی قوی امامان محله برای راهبری زیست‌بوم فرهنگی هستیم، چراکه ارتقای مهارت تبلیغی امامان محله در این زمینه امری لازم و ضروری است.

وی بیان کرد: انسجام‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی جزو اولویت‌های اساسی و ضروری بوده که به همین منظور به دنبال ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و کسب موفقیت‌های مهم و اساسی در این زمینه هستیم و در حقیقت نیروی انسانی فعال و حاضر در میدان، به‌عنوان پرچمدار فرهنگ دینی در جامعه است.

مدیرعامل بنیاد هدایت گفت: طراحی فرهنگی طبق زیست‌بوم مناطق، نیازمند حضور جدی امامان محله با محوریت مساجد به‌شمار می‌رود که به همین منظور نیاز است تا برنامه‌ریزی و طراحی دقیق در حوزه فرهنگ از مساجد آغاز شود و موفقیت در حوزه‌های مختلف از مساجد شکل‌ گرفته و به ثمر بنشیند.

میرمحمدیان ادامه داد: انگیزه، اطلاعات و مهارت بالا جزو اولویت‌های مهم و اساسی امام محله موفق است که به همین منظور انتظار می‌رود، متولیان امور فرهنگی برای رفع موانع فعالیت‌های خود تلاش کنند و آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهند که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

وی تصریح کرد: مساجد به‌عنوان سنگر فعالیت‌های عام‌المنفعه در جامعه هستند و صرفاً مدیریت مساجد هدف اصلی ما نیست و نیاز است که به‌صورت مردمی اداره شود تا بتوانیم با پشتیبانی‌های به عمل آمده، در فعالیت‌های مختلف حکمرانی کرده و مدیریت مردمی داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha