اعلام نفرات برتر مرحله مسابقات استانی قرآن در آذربایجان غربی
کد خبر: 4015289
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

اعلام نفرات برتر مرحله مسابقات استانی قرآن در آذربایجان غربی

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از اعلام نفرات برتر مرحله مسابقات استانی قرآن در آذربایجان غربی طبق اعلام هیئت داوران خبر داد.

حافظ ابراهیمی رئیس اداره قرآنی اوقاف آذربایجان غربی به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حافظ ابراهیمی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان، 1 آذر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در سال جاری، به صورت غیرحضوری در مرحله شهرستانی آن تاکنون برگزار شده است.

وی افزود: ماه پیش نیز مرحله استانی این دوره از مسابقات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آذربایجان غربی برگزار شد که اسامی نفرات برگزیده این مرحله با نظر هیئت داوران امروز اعلام شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی ادامه داد: طبق اعلام هیئت داوران زینب محمدنژاد در رشته حفظ کل، بهرام شاه‌ویران در رشته حفظ ۲۰ جزء و محسن قادری در رشته تفسیر قرآن کریم  از اهل تسنن به عنوان نفرات برتر این مرحله انتخاب شده‌اند.

وی عنوان کرد: این نفرات به عنوان نمایندگان آذربایجان غربی در مرحله کشوری چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم حضور خواهد یافت.

ابراهیمی تصریح کرد: مرحله کشوری این دوره از مسابقات اواخر ماه جاری با حضور شرکت‌کنندگانی از سراسر کشور در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha