محاصره اقتصادی با کمک اقتصاد مقاومتی و حضور مردم شکسته می‌شود
کد خبر: 4016103
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸

محاصره اقتصادی با کمک اقتصاد مقاومتی و حضور مردم شکسته می‌شود

استاندار خوزستان گفت: در شرایط حاضر که ما در محاصره اقتصادی دشمن به سر می‌بریم و دشمنان به خاک ما طمع کردند باز هم ما می‌توانیم این محاصره اقتصادی را با کمک اقتصاد مقاومتی و حضور مردم بشکنیم و اهداف متعالی انقلاب اسلامی و نظام مقدسمان را محقق کنیم.

صادق خلیلیان استاندار خوزستان

به گزارش ایکنا از خوزستان، به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، صادق خلیلیان، استاندار خوزستان در اجتماع ۲۶ هزار نفری بسیجیان خوزستان که امروز 3 آذرماه برگزار شد، گفت: با شکل‌گیری انقلاب شکوهمند اسلامی عزت ملی بعد از دو قرن به صحنه سیاسی کشور بازگشت.

وی با بیان اینکه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تکیه نظام بر پایه رأی و حضور مردم بوده است، افزود: بر اساس قانون اساسی انتخاب مقام معظم رهبری توسط خبرگان رهبری، انتخاب ریاست جمهوری، تعیین نمایندگان مردم و در صحنه‌های مختلف تکیه بر رأی و حضور مردم است.

خلیلیان تصریح کرد: هر جا مردم حضور پیدا کردند بسیاری از گره‌ها را باز و مشکلات حل شد. در دفاع مقدس هم با حضور نیروهای مردمی و بسیج و حضور مردم توانستیم به موفقیت برسیم.

استاندار خوزستان افزود: در شرایط حاضر که ما در محاصره اقتصادی دشمن به سر می‌بریم و دشمنان به خاک ما طمع کردند باز هم ما می‌توانیم این محاصره اقتصادی را با کمک اقتصاد مقاومتی و حضور مردم بشکنیم و اهداف متعالی انقلاب اسلامی و نظام مقدسمان را محقق کنیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تأکید بسیاری بر سپردن امور به مردم در بخش‌های مختلف دارند، گفت: از حلقه‌های واسط تحقق این فرمایش رهبری معظم انقلاب حضور بسیجیان در دهه‌های اخیر است که نقطه اوج آن را در دفاع مقدس شاهد بودیم و پس از آن در دوران بازسازی و مقاطع مختلف حضور و خدمات بسیج چشمگیر بوده است. همچنین در حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله و بسیاری از مشارکت‌های مردمی بسیجیان عزیز حضور فعالی دارند و حضورشان گره گشا هست

خلیلیان ادامه داد: این اطمینان خاطر را به ملت عزیز ایران می‌دهم که دولت مردمی و انقلابی برای برون رفت کشور از شرایط فعلی و کاهش مشکلات مردم در زمينه‌های مختلف نهایت کوشش خود را خواهد داشت.

وی گفت: مشکلاتی است که این استان با آن دست به گریبان است در این راستا طبیعتاً انتظار حضور موثر همه نیروهای سیاسی و مردمی را داریم که از جمله آن بسیج سازندگی است. ان شاء الله همه باید دست به دست هم دهیم و با هم افزایی بتوانیم یک استان سربلند و توسعه‌یافته در سطح و تراز انقلاب اسلامی و مردم این استان داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha