ثبت‌نام 60 سمنانی برای شرکت در پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان
کد خبر: 4018272
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶

ثبت‌نام 60 سمنانی برای شرکت در پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان سمنان با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی « مدهامّتان » در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: تاکنون ۶۰نفر برای شرکت دراین جشنواره دراستان سمنان ثبت‌نام کردند.

ثبت نام 60 سمنانی برای شرکت در پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سید علی موسوی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان سمنان امروز 13 آذر با بیان اینکه «مدهامّتان » به معنای «دو باغ خرم و سبز» نام بزرگترین رویداد قرآنی بچه های مسجد است گفت: پانزدهمین دوره این مسابقات همانند سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا با شیوه‌ای متفاوت نسبت به چهارده دوره گذشته برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان سمنان ترویج معارف قرآنی در جامعه، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم، کشف استعدادهای قرآنی را از جمله اهداف این جشنواره برشمرد و گفت: گروه مخاطب برای شرکت در پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان استان سمنان، نوجوانان و جوانان عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هستند.

وی ادامه داد: پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان استان سمنان در قالب ۱۰ رشته قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعداد یابی برگزار می‌شود که در این راستا تا کنون ۶۰ نفر برای رقابت در این مسابقه ثبت‌نام کرده‌اند که شهرستان سمنان با بیشترین تعداد ثبت‌نام کننده در رده اول قرار دارد.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه مسابقات در ۲ گروه دختر و پسر و در رده های سنی زیر هفت سال، هفت تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال برگزارمی‌شود یادآور شد: مسابقات قرآنی مدهامّتان به صورت غیر حضوری و از طریق بارگذاری اثر در سامانه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای مساجد استان سمنان یادآور شد: به منظور شرکت در مسابقات قرآنی مدهامّتان علاقمندان می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه بچه‌های مسجد bachehayemasjed.ir و عضویت در کانون فرهنگی هنری مسجد خود، در ناحیه کاربری به بخش فعالیت های من مراجعه کرده و با انتخاب مدهامّتان به صفحه ارسال فایل هدایت شوند.

به گفته وی؛ پس از برگزاری مرحله استانی، با توجه به شرایط و تعداد شرکت کنندگان در هر رشته از نفرات برتر برای شرکت در مرحله کشوری دعوت به عمل خواهد آمد.

حجت‌الاسلام موسوی در خصوص محدودیت‌های شرکت در این دوره از مسابقات اظهار کرد: افرادی که رتبه اول تا سوم مسابقات مدهامتان دوره گذشته (سیزدهم و چهاردهم) را کسب کرده‌اند و یا در مسابقات سازمان اوقاف در دو دوره گذشته رتبه اول تا پنجم ملی و بین‌المللی را کسب کرده‌اند نمی‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان سمنان با تاکید بر اینکه اینکه افرادی که قصد شرکت در این دوره از مسابقات قرآنی را دارند تا سی‌ام آذر ماه امسال فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار اقدام کنند افزود: نفرات برگزیده مرحله استانی در دی‌ماه معرفی و به مرحله کشوری که اردیبهشت سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام
captcha