ضرورت استفاده از ظرفیت خانواده شهدا در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی
کد خبر: 4020374
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶

ضرورت استفاده از ظرفیت خانواده شهدا در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: باید از خانواده‌های شهدا به عنوان یک ظرفیت بسیار مؤثر در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و اجتماعی بهره لازم گرفته شود.

نشست هم‌اندیشی تشکل مردمی خواهران شهید هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر انصاری‌راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، امروز، 21 آذرماه، در نشست هم‌اندیشی تشکل مردمی خواهران شهید، اظهار کرد: خانواده‌های شهدا نقش بسزایی در جریان شکل‌گیری انقلاب اسلامی و تداوم آن دارند، نقش‌آفرینی که خانواده‌های شاهد انجام داده‌اند در تاریخ ایران اسلامی برای همیشه ثبت و ضبط شده است.

وی افزود: سرافرازی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح منطقه و جهان، مدیون خون مطهر شهدا است. اگر تلاش‌های ارزنده شهدا و استقامت و پایداری‌های آن والامقامان و اقتدار خانواده‌هایشان نبود، پیروزی و تداوم محقق نمی‌شد. باید از خانواده‌های شهدا به عنوان یک ظرفیت بسیار مؤثر در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و اجتماعی بهره لازم گرفته شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به راه‌اندازی تشکل مردمی خواهران شهید با هدف حضور جدی آنان در حوزه‌های دینی، فرهنگی و اجتماعی در استان، تصریح کرد: ضرورت چنین ساختارسازی و نهادسازی در گام دوم انقلاب اسلامی بسیار احساس می‌شد.

انصاری‌راد در پایان یادآور شد: اعضای تشکل مردمی خواهران شهید با خاطرات و تفکر شهدای والامقام آشنا هستند و قادر به انتقال مفاهیم در این زمینه هستند و می‌توانند در جایگاه خانواده شهید، نقش‌آفرینی کنند.

انتهای پیام
captcha