اعلام فراخوان مسابقه نقاشی «من سلیمانی‌ام» در البرز
کد خبر: 4020782
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

اعلام فراخوان مسابقه نقاشی «من سلیمانی‌ام» در البرز

معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش البرز از اعلام فراخوان مسابقه نقاشی «من سلیمانی‌ام» ویژه دانش‌آموزان در سطح مدارس استان خبر داد.

سابقه نقاشی «من سلیمانی‌ام»

فرشته فهمیده، معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: مسابقه ملی نقاشی «من سلیمانی‌ام» به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در سطح کشور برگزار می‌شود.

وی از اعلام فراخوان مسابقه نقاشی «من سلیمانی‌ام» ویژه دانش‌آموزان در سطح مدارس استان البرز خبر داد و افزود: دانش‌آموزان البرزی در تمام مقاطع تحصیلی تا ششم دی‌ماه فرصت ارسال آثار به این مسابقه نقاشی را دارند.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش البرز به عناوین و سرفصل‌های این مسابقه فرهنگی اشاره و بیان کرد: دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند آثار هنری خود را در قالب نقاشی و با عناوین «حاج قاسم قهرمان ایران»، «حاج قاسم الگوی ما»، «حاج قاسم پدر مهربان»، «حاج قاسم مرد میدان»، «حاج قاسم و کرمان»، «یاران کوچک حاج قاسم»، «حاج قاسم زنده و جاوید»، «حاج قاسم و تکریم ایثارگران»، «حاج قاسم و مردمی بودن» و «میثاق با حاج قاسم» به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه این مسابقه فرهنگی به صورت مجازی برگزار می‌شود، یادآور شد: دانش‌آموزان علاقه‌مند باید آثار خود را به آدرس اینترنتی https://kerman.navideshahed.com/fa/forms/۳۵۷ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha