راهیابی ۹۵ متسابق به مرحله نهایی جشنواره قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی گلستان
کد خبر: 4022761
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴

راهیابی ۹۵ متسابق به مرحله نهایی جشنواره قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی گلستان

مسئول دبیرخانه جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی گلستان از راهیابی ۹۵ نفر از شرکت‌کنندگان در مرحله دانشگاهی بخش معارفی بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به مرحله نهایی این جشنواره خبر داد.

جشنواره هدهدمحمد احمدی، مسئول دبیرخانه جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان از راه‌یابی ۹۵ نفر از شرکت‌کنندگان در مرحله دانشگاهی بخش معارفی بیست و ششمین جشنواره قرآنی هُدهُد دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به مرحله نهایی این جشنواره خبر داد.

وی تصریح‌کرد: اساتید و دانشجویان و کارمندان علوم پزشکی گلستان در ۱۲ رشته در بخش‌های آشنایی با احادیث اهل بیت(ع)، احکام، ترجمه و تفسیر قرآن، حفظ نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، آشنایی با سیره معصومین(ع)، حفظ موضوعی قرآن، نماز، حفظ نهج‌الابلاغه‌، آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه، پرسمان معارفی، به صورت مجازی به رقابت پرداختند.

مسئول دبیرخانه جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: نفرات اول در هر رشته به‌صورت مستقیم در مرحله کشوری این جشنواره که بهمن‌ماه امسال از طریق سایت مرکز قرآن وزارت علوم برگزار خواهد بود، حضور می‌یابند.

انتهای پیام
captcha