احیای مکتب حاج قاسم مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: 4023414
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳

احیای مکتب حاج قاسم مورد توجه قرار گیرد

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه در خصوص احیای مکتب حاج قاسم کوتاهی شده است، تصریح کرد: مردم عشق، ارادات، احساس و عاطفه خود نسبت به سردار سلیمانی را در دو سال گذشته خوب نشان دادند و باید نسبت به احیای مکتب ایشان نیز اقدام شود.

علی خاتمی امام جمعه زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، 4 دی‌ماه در ستاد بزرگداشت استانی دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: دی‌ماه حوادث ارزشمندی مثل 9 دی، سالروز تجدید میثاق با ولایت و رهبری، امام و شهدا را در خود جای داده و مردم زنجان همواره در خط مقدم دفاع از ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری بودند.

وی با اشاره به اینکه در خصوص احیای مکتب حاج قاسم کوتاهی شده است، تصریح کرد: مردم عشق، ارادات، احساس و عاطفه خود نسبت به سردار سلیمانی را در دو سال گذشته خوب نشان دادند و باید نسبت به احیای مکتب ایشان نیز اقدام شود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه نسل جوان در اثر غفلت، فضای مجازی و توطئه دشمنان دچار سرگردانی شده است، ابراز کرد: سردار سلیمانی دلبسته و گره خورده با نظام و ولایت بود و توان نظامی، غیرجناحی و مردمی بودن از ویژگی‌های برجسته او به‌شمار می‌رود و ضروری است الگوهای عملی همچون شهید سلیمانی به نوجوانان و جوانان کشور معرفی شود.

وی به برگزاری برنامه‌های سالروز شهادت سردار سلیمانی به صورت خودجوش و مردمی تأکید کرد و افزود: باید اصناف نیز در برگزاری این برنامه مشارکت کنند. ترویج مکتب سردار سلیمانی باید با نوآوری همراه باشد. همچنین گروه‌های سرود به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی در محله‌ها حضور داشته باشند و حوزه‌ها و دانشگاه‌ها برنامه ابتکاری در این زمینه ارائه کنند.

محمدربیع احمدخانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه این جلسه، بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ۷۵ برنامه در ۱۰ محور را به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی پیش‌بینی کرده است. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با همکاری دستگاه‌ها و موسسات برنامه ملی را با عنوان «قهرمان من» برگزار می‌کند که مهلت ارسال آثار به این فراخوان ۱۵ آذر تا ۱۰ دی است.

انتهای پیام
captcha