آثار حسن معاشرت در روابط زوجین
کد خبر: 4024337
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
حجت‌الاسلام صنعت‌پور امیری تبیین کرد؛

آثار حسن معاشرت در روابط زوجین

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش گفت: حسن معاشرت و حسن مصاحبت سبب استحکام و دوام محبت در خانواده می‌شود.

حسین صنعت‌پور امیری، رئیس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتشبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسین صنعت‌پور امیری، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش، هفتم دی‌ماه در جمع کارکنان و خانواده‌های معاونت تربیت و آموزش نداجا در ستاد تهران، با بیان اینکه زندگی امیرالمؤمنین امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی زندگی عاشقانه است، گفت: حسن معاشرت و حسن مصاحبت سبب استحکام و دوام محبت در خانواده می‌شود.

وی افزود: قرآن کریم به حسن معاشرت با خانواده به‌صورت ویژه سفارش کرده است و اگر زندگی مبتنی بر آموزه‌های دینی باشد نهاد خانواده از کشمکش‌ها و نزاع‌ها دور و با محبت و عشق عجین می‌شود.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: امیرالمؤمنین امام علی(ع) در توصیف همسرش حضرت صدیقه کبری(س) که سرور زنان جهان است فرموده‌اند که او هرگز مرا عصبانی نکرده است و در برابر دستوراتم، نافرمانی نکرده است و هر وقت به او نگاه می‌کردم همه غصه‌ها و حزن‌ها از دلم فرو می‌ریخت. حضرت علی ابن ابیطالب(ع) نیز خود در برخورد با همسرشان نهایت حسن معاشرت را داشتند.

یادآور می‌شود، در پایان از همسران کارکنان معاونت تربیت و آموزش نداجا از سوی فرماندهی و رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش تقدیر و تجلیل شد.

حسن معاشرت و مصاحبت سبب استحکام و دوام محبت در خانواده می‌شود

حسن معاشرت و مصاحبت سبب استحکام و دوام محبت در خانواده می‌شود

حامد فکوری

انتهای پیام
captcha