حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی: مقاومت ملت جواب داده و دشمن در سرازیری سقوط است + فیلم
کد خبر: 4024803
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
گزارش ایکنا از مراسم بزرگداشت یوم‌الله 9 دی

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی: مقاومت ملت جواب داده و دشمن در سرازیری سقوط است + فیلم

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت یوم‌الله 9 دی در تهران گفت: مردم ایران بدانید دشمن شما در سرازیری سقوط قرار گرفته است؛ دشمنی که رویای نیل تا فرات را در سر می‌پروراند اکنون نمی‌داند چگونه باید دور تا دور مرزهایش دیوار بکشد‌. ملت ایران بدانید که مقاومت شما جواب داده است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی: مقاومت ملت جواب داده و دشمن در سرازیری سقوط است

به گزارش خبرنگار ایکنا، مراسم بزرگداشت یوم‌الله نهم دی، از ساعت 14/30 پنج‌شنبه با قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید، توسط منصور قصری‌زاده؛ قاری بین‌المللی قرآن کریم و نواختن سرود ملی کشورمان توسط رزم‌نوازان ارتش جمهوری اسلامی ایران و با حضور محمد مخبر؛ معاون اول رئیس‎جمهور و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در میدان امام حسین(ع) آغاز شد.
 
شعار محوری روز نهم دی ۱۴۰۰ «یوم‌الله نهم دی؛ تجلی وحدت و رمز عبور از فتنه» انتخاب شده بود و این مراسم که در تهران همزمان با 800 شهر  کشور برگزار شد، با استقبال پرشور مردم ولایت‌مدار تهران و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی همراه بود. همچنین در دستان هریک از حاضران عکس‌نوشته‌هایی مزین به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره بصیرت مردم در نهم دی و شعارهای استکبارستیز و فتنه‌ستیز قرار داشت.
 
شعرخوانی و مداحی مداحان اهل بیت علیهم السلام به مناسبت ایام فاطمیه(س) و نیز شهادت سردار سلیمانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
 
در بخش بعدی مراسم، قطعنامه 6 بندی پایانی مراسم سراسری یوم الله نهم دی ۱۴۰۰ قرائت شد که در بخش از آن آمده است: «حرکت مردم ایران در نهم دی ماه ۱۳۸۸، تجلی قدرت الهی، ولایت‌مداری، دشمن‌شناسی، موقعیت‌شناسی، بصیرت، همبستگی ملی و واکنش عاشورایی در سراسر کشور با حضور همه سلائق و آحاد ملت ایران بود و زنده نگه داشتن این روز تاریخ‌ساز و حماسه نهم دی، حقیقتاً ابتکار الهی و انقلابی رهبر حکیم وفرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) است، هر اقدامی در جهت فراموشی و کم‌رنگ کردن بزرگداشت این روز تاریخی را که خواست طراحان جریان فتنه و عقبه‌های داخلی آن است را محکوم می‌کنیم.»
 
حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی: مقاومت ملت جواب داده و دشمن در سرازیری سقوط است + فیلم
این قطعنامه می‎افزاید: «رصد و پیش‌بینی، اقدام به موقع و پیش‌دستانه و بازدارنده همه مسئولان کشور، دستگاه‌ها و نهادها، فعالان انقلابی در عرصه فرهنگ و رسانه را در مقابله با جنگ‌های نوظهور مانند جنگ تحریف، شناخت و عملیات روانی دشمن را با هدف تردیدافکنی، تضعیف ارکان نظام، ناامیدسازی، سیاه‌نمایی، بی‌ثبات‌سازی کشور، تولید روایت دروغ و خلاف واقع را خواهانیم و انتظار اقدامات انقلابی، به موقع، مؤثر و هوشمندانه برای حراست از عناصر مقاومت و ایستادگی داریم.»

در ادامه مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سخنران اصلی مراسم روز نهم دی امسال اظهار کرد: سپاس و درود بر امتی که در مکتب فاطمه زهرا(س) هم بصیرت دارد و هم از قدرت تشخیص فتنه برخوردار است؛امتی که ۴۲ سال است همه فتنه‌ها را خنثی می‌کند و همه دارایی خود را می‌دهند تا دین خدا زنده بماند.

وی با بیان اینکه ویژگی‌ خاص حضرت زهرا(س) که باعث شده به الگوی همه ائمه(ع) و پیروانشان تبدیل ‌شود، گفت: این ویژگی بصیرت است‌. بصیرت باعث شده تا دستان مخملی دشمن، ملت را فریب ندهد. ما این را از حضرت فاطمه زهرا(س) یاد گرفته‌ایم. مردم ما هم خوب فهمیدند و هم خوب عمل کردند. امروز خدا را به خاطر دو نعمت؛ داشتن رهبری بصیر و هدایت‌گر که تمام دنیای استکبار را به ستوه آورده و دوم؛ نعمت مردم ولایتمدار که آیات الهی را تجلی کرده و مصداق آیات برجسته‌ای از قرآن هستند، شاکر هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مردم ایران ۱۲ سال قبل فتنه‌ای را خنثی کردند که طبق اذعان دشمن، سال‌ها طراحی آن طول کشیده بود و سناتورهای آمریکایی چهار سال قبل از شروع فتنه نام آن را انتخاب کرده بودند و گفته بودند که نظام ایران را با جنبش سبز از بین می‌برند.

حاجی‌صادقی ادامه داد: مؤمنین واقعی کسانی هستند که در ایمان دچار لغزش نمی‌شوند و در تاریکی هم حقیقت را می‌بینند و استقامت فکری دارند ‌و بعد براساس این ایمان ایستادگی و مقاومت‌ می‌کنند و هرگز کوتاه نمی‌آیند. لذا گرامی‌داشت نهم دی تضمین‌کننده آینده انقلاب و انتقال‌دهنده فرهنگ مقاومت است. برای شما ملت ایران همین کافی است که دشمنتان اعتراف کرده که شما مرگ تدریجی او را رقم زده‌اید.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این مطلب که انقلاب اسلامی شاخص‌های ابرقدرتی را از بین برده است، گفت: نهم دی تجلی ولایت‌مداری بود. دشمنان به خیال خام خود که ۲۰۰ روز برای این ملت دردسر می‌آفریدند فهمیدند که نمی‌توانند با مقدسات مردم بازی کنند و به آن بی‌حرمتی کنند. ای حامیان فتنه ما هم پشت میز شما را دیدیم و هم روی میزتان را. بدانید که این ملت، ملت امام حسین است و هرگز محدود نمی‌شود.

وی بیان کرد: مردم ایران بدانید دشمن شما در سرازیری سقوط قرار گرفته است؛ دشمنی که رویای نیل تا فرات را در سر می‌پروراند اکنون نمی‌داند چگونه باید دور تا دور مرزهایش دیوار بکشد‌. ملت ایران بدانید که مقاومت شما جواب داده است، بدانید با همین بصیرت روزهای بهتر از این و روزهای دفن دشمن و روزهای توسعه اقتصادی را شاهد خواهیم بود. تا مکتب حاج قاسم است نهم دی زنده است و تا نهم دی زنده است دشمن توان مقابله با ملت ایران را ندارد.

انتهای پیام
captcha