اعلام نفرات برتر مرحله استانی سی‌وسومین مسابقه قرآن ایثارگران در البرز
کد خبر: 4025187
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷

اعلام نفرات برتر مرحله استانی سی‌وسومین مسابقه قرآن ایثارگران در البرز

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز از اعلام نفرات برتر مرحله استانی سی‌وسومین مسابقه قرآن ویژه ایثارگران البرزی خبر داد.

 مسابقه قرآنی مرحله استانی ویژه ایثارگران البرزی

امیرحسین دانش‌کهن، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز از اعلام نفرات برتر مرحله استانی سی‌وسومین مسابقه قرآن ویژه ایثارگران البرزی خبر داد و گفت: سی‌و‌سومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه ایثارگری استان البرز ۲۸ و ۲۹ آذرماه به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در دانشگاه علمی کاربردی مشکات ولایت کرج با حضور 140 شرکت‌کننده برگزار و شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ قرآن(پنج جزء، 10 جزء، کل قرآن) و قرائت تحقیق با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به اینکه داوران این دوره از مسابقات پس از ارزیابی و بررسی امتیازات شرکت‌کنندگان نفرات برگزیده را اعلام کردند، گفت: رتبه‌های اول این مسابقات به مرحله کشوری که زمان آن متعاقباً اعلام خواهد شد راه پیدا کردند.

این مسئول بیان کرد: برگزیدگان مسابقه در بخش حفظ پنج جزء، فاطمه شاهینی در گروه فرزندان شاهد و ایثارگر، 10جز، مهناز ورسجی در گروه فرزندان شاهد و ایثارگر، 20 جزء، فاطمه نیا نفر اول گروه همسران شاهد و ایثار و فاطمه‌سادات حسینی در گروه فرزندان شاهد و ایثارگر و در بخش حفظ کل، محمدحسین شکریان در گروه فرزندان شاهد و فاطمه عابدی در گروه فرزندان شاهد و ایثارگر مقام دوم در رشته حفظ پنج جزء را کسب کردند.

دانش‌کهن تصریح کرد: همچنین در رشته قرائت تحقیق، معصومه بلندی در گروه فرزندان مؤنث، اکبرمرآتی در گروه فرزندان مذکر، ناصر مقدسی در گروه اول ایثارگران، رضوان نوروزپور در گروه اول همسران، امیرکرباسی‌زاده در گروه فرزندان شاهد مذکر و علی سراسبی در گروه فرزندان شاهد و ایثارگر موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

انتهای پیام
captcha