نشست تخصصی «رسانه، امنیت ملی؛ فرصت‌ها و چالش‌های ۱۴۰۱» برگزار می‌شود
کد خبر: 4027307
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

نشست تخصصی «رسانه، امنیت ملی؛ فرصت‌ها و چالش‌های ۱۴۰۱» برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج رسانه گفت: همزمان با ۲۱ دی ماه سالروز تشکیل این سازمان، نشست تخصصی «رسانه، امنیت ملی؛ فرصت‌ها و چالش‌های ۱۴۰۱» با حضور نخبگان، صاحب‌نظران و مسئولان ارشد رسانه‌های کشور برگزار می‌شود.

عباس محمدیان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه، عباس محمدیان، مسئول سازمان بسیج رسانه با اعلام برنامه‌های سالگرد تشکیل سازمان بسیج رسانه از برگزاری نخستین نشست تخصصی «رسانه، امنیت ملی؛ فرصت‌ها و چالش‌های ۱۴۰۱» با حضور نخبگان، صاحب‌نظران و مسئولان ارشد رسانه‌های کشور خبر داد.

محمدیان در ادامه افزود: این نشست تخصصی روز سه‌شنبه ۲۱ دی‌ماه ساعت ۱۴:۳۰ در محل سازمان بسیج رسانه برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه تصریح کرد: هدف از برگزاری این نشست واکاوی نقش و جایگاه رسانه در تأمین امنیت ملی و واکاوی راهکار‌های ایفای نقش مؤثرتر رسانه‌ها در این حوزه است چراکه امروزه رسانه نقشی کلیدی و حیاتی در عرصه مدیریت افکار عمومی کشور دارند و هرگونه خطا یا ضعف آن‌ها در این حوزه می‌تواند هزینه‌های جبران‌ناپذیری را متوجه امنیت ملی و ثبات سیاسی و اجتماعی کشورمان کند.

وی با اشاره به محور‌های این نشست تخصصی تصریح کرد: در این نشست با حضور نخبگان و صاحب‌نظران به بررسی مهم‌ترین فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی کشور در سال ۱۴۰۱ می‌پردازیم تا از این طریق امکان هم‌افزایی ظرفیت‌های رسانه‌ای کشور در راستای تأمین منافع ملی بیش از پیش مهیا شود.

دبیر نشست تخصصی «رسانه، امنیت ملی؛ فرصت‌ها و چالش‌های ۱۴۰۱» گفت: استفاده از ظرفیت نخبگانی رسانه‌ای برای حل مشکلات و معضلات کشور یکی از مهترین اهداف سازمان بسیج رسانه به شمار می‌رود که در این راستا اقدامات کارشناسی صورت گرفته است.

وی در پایان اظهار کرد: این نشست تخصصی با حضور فرشاد مهدی پور، معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی و سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌گردد.
انتهای پیام
captcha